掃呢頁CODE去手機

2021年5月10日 星期一

曾志偉新寵「波波」黃凱儀煎腸失手 油彈面險毀容 #曾志偉 #黃凱儀

(IG圖片)無綫新人「波波」黃凱儀擁有Fcup驕人上圍,曾在《#後生仔傾吓偈》節目上,獲高層曾志偉點名力讚,被外界視為「獎門人」愛將。但原來波波在新年 ...




(IG圖片)


無綫新人「波波」黃凱儀擁有F cup驕人上圍,曾在《#後生仔傾吓偈》節目上,獲高層曾志偉點名力讚,被外界視為「獎門人」愛將。但原來波波在新年期間曾發生家居意外,險些毁容,她日前在IG上載兩張爛面相,見她頸上及臉上布滿燙傷的疤痕,留言:「事因嗰陣想煮吓嘢食,同埋有次煮得好咗少少,所以就煮多咗呢碟係第一次亦都係最後一次,我成功整嘅腸仔。因為第二次煎腸仔嘅時候,未完全解凍好,又趕時間勁快手就放咗落鑊,彈油搞到二級燒傷,廚房着咗火。好彩細佬即刻整熄,諗返起都覺得好痛,塊面好似keep住俾火燒咗兩個鐘咁,所以大家如果煮嘢食嘅話,千祈記得要小心安全。不過,最後我都唔執輸,嗰條腸我都食咗少少,咁我條氣都順返啲。」

波波還笑言當時有人以為她有「咖喱雞」,幸半個月面部已經完全康復,但希望能提醒大家,hashtag:「超級警世文」、「嗰陣真係好擔心自己會毀容」、「有經歷先成長到」。

波波煎腸被滾油彈傷面。(IG圖片)


波波透露要半個月才康復。(IG圖片)


波波煎腸時一時心急惹禍,幸弟弟即時將火樸息。(IG圖片)


志偉曾在《後生仔》節目自我介紹:「大家好,我係志偉,我係第一次嚟咁受歡迎嘅波波節目。」(影片截圖)


(IG圖片)


(IG圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!