掃呢頁CODE去手機

2021年5月10日 星期一

謝茜嘉星海下以淚光栽種情花 異地婚姻非一般紓憂解困法 #謝茜嘉

商台高層兼旅遊達人謝茜嘉(嘉姐),早前為香港開電視拍攝旅遊節目《旅遊達人滯遊香港》,節目中嘉姐到無人島,「節目有5個主持人,因應大家喜好同唔同背景,設 ...






商台高層兼旅遊達人謝茜嘉(嘉姐),早前為香港開電視拍攝旅遊節目《旅遊達人滯遊香港》,節目中嘉姐到無人島,「節目有5個主持人,因應大家喜好同唔同背景,設計咗啲行程畀我哋,點知佢哋就放咗我喺無人島獨處,其實都驚嘅,但係有一種內在反思同感受,係平日吹水吹唔到出嚟,有時就係靠呢啲旅程,旅行唔只食買玩嘅,唔單止去景點打卡,究竟旅遊可以帶畀你啲乜?有冇令人生有所領悟?希望大家可以從旅遊入面,帶嚟新嘅畫面。」

旅遊似乎跟嘉姐的人生千絲萬縷,去年11月在摩洛哥工作時認識從事建築材料生意的丈夫Annouhi,「原來旅遊喺我生命入面起了好大嘅作用,以前知道鍾意旅行,而家覺得好似冇咗佢唔得,旅遊唔係等如食買玩,其實係點樣去豐富自己,旅遊會令個人視野唔同、令到個人更加靈活,旅遊係一種訓練,令到你喺唔同環境底下都可以適應。婚姻其實都係一次旅程,我而家搵到隻旅遊腳,但我哋仲要去探索其他嘢,每一日返到屋企都有好多好奇、好玩同意想不到,係旅行畀到妳嘅感覺,雖然呢年幾冇得去旅行,但結咗婚好似去緊另一個旅程咁,有新鮮、有氣餒、學習、驚喜,呢啲咪就係人生旅程囉。」

緣份來臨真是擋也擋不住,嘉姐與Annouhi沒有浪漫的愛情故事,上天注定當時正失戀的嘉姐到摩洛哥工作碰到真愛,「我哋有個前設嘅,其實我去摩洛哥本身係約咗我加拿大前男朋友去,我哋好早買咗機票,但中間鬧咗場大交,我本來以為冇事,點知佢退咗機票冇話我知,我當時冇嬲,仲好快咁搵到個客,去到拍個旅遊節目,當時朋友介紹畀我哋識,Annouhi做我哋導遊,但因為我去到係做嘢,起初佢覺得我好串、好憎我。有一晚喺沙漠睇星,我一生人都冇見過咁靚嘅星海,冇端端好似開水喉勁喊,佢喺隔籬好驚,呢份軟弱就畀當時嘅佢睇到,就好想保護我,就主動問我做唔做佢女朋友。」

文化差異、大男人性格沒有成為二人的障礙,嘉姐說:「我哋有好大嘅文化差異,但佢坦率嘅性格係幫到件事,總之我哋核心冇變就得,佢會講,總之對我冇動搖、我哋仲係鍾意大家就得,唔好理佢嘅態度,咁我又受喎。」

突然閃婚,嘉姐身邊朋友都被嚇一跳,而一場世紀疫情更是令嘉姐對婚姻價值改觀,「我好少對外講自己嘅感情,但咁唔代表我冇拍拖,到真係遇到呢個人嘅時候,係嚇親佢哋嘅,我又有呢個必要。尤其係對媽咪同長輩,我都有覺得對媽咪唔住,因為疫情下冇得擺酒,好似好難交代。完全係因為疫情令我改變對婚姻嘅觀念,我的確係戀愛大過天嘅人,之前會覺得我需要拍拖未必需要結婚,如果要生小朋友先結,喺疫情初期識我老公,疫情初期,全球進入恐慌狀態,面對家庭、工作,全部都要重新面對,而旅行係我嘅藥物,有咩頭暈身㷫我都係要靠旅行,去完旅行就好似冇事,但其實只係食咗粒止痛藥,問題係冇解決到嘅。疫情初期心情好差,當時無論心情點差,只要同我老公傾個視像就會冇晒事,就知道下半世有個咁嘅人喺你身邊已經夠,就會諗唔想呢個人離開,點樣唔離開我呢?疫情下,唔係親屬係唔可以飛過去嘅,咁你明白疫情下個名份好緊要。」

髮型:Brian & Hilda @HAiR

服裝提供:wagamamaplayground

場地提供:The Stadium

謝茜嘉為香港開電視拍攝旅遊節目《旅遊達人滯遊香港》,要在無人島獨處,人生有所領悟。


旅遊似乎跟嘉姐千絲萬縷,去年在摩洛哥工作時,認識到老公Annouhi。


戀愛大過天,有時與老公一個視像,就如止痛藥一樣,忘卻煩惱。


因為疫情難擺酒,覺得對長輩有虧欠,但嘉姐認為名份好緊要,所以閃婚了。


最初Annouhi覺得嘉姐好寸,但一晚在星空下淚崩,成為兩人拍拖契機。


謝茜嘉和老公的摩洛哥婚照甜到漏


兩人躺在少漢上晒浪漫。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!