掃呢頁CODE去手機

2021年5月23日 星期日

白只破格演慘情戲嘗心願 楊淇未演已喊到收唔到聲 #楊淇 #白只

近期香港疫情尚算穩定,不少大型表演節目相繼登場,如演唱會和舞台劇。最近白只可說是劇界紅人,繼之前演出舞台劇《囍雙飛》後,接着將會跟朱凌凌的隊友朱栢謙, ...






近期香港疫情尚算穩定,不少大型表演節目相繼登場,如演唱會和舞台劇。最近白只可說是劇界紅人,繼之前演出舞台劇《囍雙飛》後,接着將會跟朱凌凌的隊友朱栢謙,好友游學修、楊淇等於今年9月再演舞台劇《久天長地》。日前劇組集齊演員拍海報,經常演喜劇的白只,今次挑戰演慘戲,他竟然說︰「一嘗心願。」

今次舞台劇是改編自DJ Wasabi的小說《甚麼天長 怎樣地久》,而該劇的導演伍潔茵是白只的恩師,加上他與游學修又是同屬演藝學院,故白只有回娘家的感覺,他笑言︰「咁我都係舞台度出嚟嘅,只係中間走過去做音樂,得閒又去做電影,呢個時勢有劇搵我,梗係返『屋企』啦。」對於今次演慘情戲,他說︰「其實我喺舞台劇界一直都係做喜劇,但係自從拍咗電影,畀人定咗我係好陰沉嘅人,連今次舞台劇都要做慘情戲,不過有得做正經戲,一嘗心願」

至於很久沒出現幕前的楊淇,原來當日監製找她演這個劇,她聽了故事後馬上答應,她自爆其角色十分慘情要死幾次,單是看小說未看到一半,她已喊到收唔到聲,她說︰「因為故事都有穿越成份,所以都預咗要死足幾次。其實今次個劇本都『慘慘地』,不停要我哋勾翻起痛嘅感覺,所以我都捉住Wasabi問吓要咩類型嘅痛,我都擔心排戲會喊到收唔到聲,加上做舞台劇係現場對住觀眾,如果要心痛到晚晚流眼淚,咁就真係演技大考驗。」

已有一年多沒演舞台劇的游學修,他坦言對這個故事情有獨鍾,有意改編拍電影版,他說︰「過去一年我投放比較多嘅時間喺網媒度,呢次重踏台板感覺都有啲唔同,但作為表演者係享受觀眾即時畀嘅反應,所以好想快啲開騷。而我實在太愛呢個故事,我直情想改成電影版添,到時睇吓有冇老闆投資。」

楊淇跟DJ Wasabi了解更多故事細節。


早前游學修和楊淇,為舞台劇拍攝海報。


DJ當奴亦有份演出。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!