掃呢頁CODE去手機

2021年5月23日 星期日

許碧姬甘願當TVB御用「執紙皮婆婆」30年 背後藏着女兒心酸的故事 #TVB

無綫電視節目截圖90歲資深甘草演員許碧姬是大台御用「執紙皮」、「倒垃圾」婆婆,雖然角色盡是飾演草根人物,但她切切實實是生活中的巨人。育有4子女的許婆婆 ...




無綫電視節目截圖


90歲資深甘草演員許碧姬是大台御用「執紙皮」、「倒垃圾」婆婆,雖然角色盡是飾演草根人物,但她切切實實是生活中的巨人。育有4子女的許婆婆,多年來當臨時演員的原動力,原來是來自已去世的女兒,昨晚她亮相大台節目《日日媽媽聲》,細訴往事,其細女Grace也現身獻花,大讚媽媽既開明又為子女着想。

許婆婆自18歲便投入社會工作,1966年結婚後,照顧4名子女之餘,還要兼顧配音工作,直至1991年才加入TVB,當時她已是一名60歲的老婦,本應是思考退休之齡,她卻偏偏在這時選擇入行做「垃圾婆婆」,因為子女既已長大,生怕退休後生活沈悶,所以便應徵當演員。

好景不常,1996年大女因為中風,四肢癱瘓,許婆婆在訪談中憶述:「佢(女兒)36歲嗰年得到大病,醫生話佢腦中風,醫院床位緊絀,所以叫我一定要搵地方畀她療養。我同醫生講我等政府嘅,醫生問我點照顧佢,妳幾歲?我話65,我一邊照顧佢,一邊等」

等足6年,大女終獲派到元朗區的療養院,當時她住在沙田,每日長途跋涉坐巴士去探女,閒暇時候就拍戲,「成個鐘去,成個鐘返,去到夜晚至走。要拍戲得半個鐘都去,盡量去,佢習慣見我,一陣都好,拍戲有好多嘢同佢講,影相畀佢睇下。」如此艱辛頻撲都要繼續拍戲,全因投女兒所好,她說:「我大女不嬲都鍾意睇電視,又好鍾意明星,我諗我去做吓戲,咁樣返嚟就可以有好多明星合照,畀佢高興吓。雖然佢離開咗我好多年,我成日拎啲相出嚟睇,心諗佢病咗咁耐,我都希望佢早日得到安息。」

許婆婆表示當時既要拍戲又要照顧中風女兒,全賴好鄰居幫忙,「拍戲由鄰居照顧,鄰居嚟我屋企,因為佢瞓喺床,問咗人肯至應承拍,我話『你經常去做義工,不如嚟同我個女做義工』,我好鍾意出去行吓,以前做開,不過個女病唔敢去。」

許婆婆常被指為大台御用「倒垃圾婆婆」。(無綫電視截圖)


許碧姬接受訪問談及大女中風去逝往事,(無綫電視截圖)


許婆婆經常翻看女兒的舊照。(無綫電視截圖)


許婆婆的女兒在36歲時不幸中風。(無綫電視截圖)


細女Grace現身節目向媽媽獻花。(無綫電視截圖)


許婆婆拍戲期間經常和明星影合照都是為了患病的女兒。(無綫電視截圖)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!