掃呢頁CODE去手機

2021年5月23日 星期日

陳智燊:重返無綫?陳智燊疫境收入減 為搵銀豁出去 #陳智燊

藝人陳智燊出席鐘錶品牌活動,被問到已一段時間冇出席公開活動,現在心情如何,他説:「心情好緊張,舊年太太宋熙年佗細仔時,我仲少出街,大家都好保守,留喺屋 ...






藝人陳智燊出席鐘錶品牌活動,被問到已一段時間冇出席公開活動,現在心情如何,他説:「心情好緊張,舊年太太宋熙年佗細仔時,我仲少出街,大家都好保守,留喺屋企拍片囉,到細仔出咗世,加上疫情緩和咗,就拍多啲嘢喇,拍錶、拍車或者餐廳都有,同埋見啲客都開始大膽啲Confirm晒啲活動,肯出嚟做嘢,個經濟都算開始復甦。(今次算係疫情後第一次出席公眾活動?)之前都有試過出啲商場入面嘅Vip活動,不過真係好耐無見喇,心情好開心好興奮呀。(報酬滿意?)都OK啦,依家啲嘢只要夾啱自己鍾意嘅嘢同埋品牌OK,錢其實唔係最重要嘅。」


離巢無綫後發展KOL事業的他,問到現在最想拍哪類影片?他説:「如果自己想拍嘅係車啦,上星期啱啱借咗部超跑,嚟緊條片會擺上網。我覺得個人開始放鬆咗,去同客傾又或者借車拍片都冇咁擔心,諗番上年又擔心見人同開會,借車又要擔心清潔,依家放鬆啲!(係咪收入好番啲所以放鬆啲呀?)冇關係嘅,可能係冇乜收入,要豁出去囉,如果收入OK唔使擔心嘅,反而可能喺屋企唔使諗太多,仲會愈來愈縮。我覺得唔止我嘅,成個經濟要一齊行,出嚟拍多啲嘢,啲品牌多啲活動,拍多啲節目。」


同電視台商討合作


他透露近期有電視台與他接洽商討合作,但未落實前都不想講太多,他説:「TVB、ViuTV、香港開電視都有傾,啱做又夾啱時間咪做囉,劇之前有同ViuTV傾,TVB同香港開電視就傾拍綜藝節目。(會唔會一家四口上節目?)唔會喇,雖然疫情緩和,就算阿仔肯戴口罩都攰嘛。我自己都想構思拍新啲事物,喺網上睇其他片參考,近年見到好多年輕人會有好多唔同嘅題材,當然有啲只係啱佢做,我就當學習吓囉。(怕唔怕畀人話你抄呀?)會請教吓,有時有啲啱用嘅可以借助某啲題材,當然唔可以抄足好開心見到依家有一班年輕人,佢哋係推動緊個娛樂圈,覺得呢件事好正!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!