掃呢頁CODE去手機

2021年6月19日 星期六

林師傑入行11年首演拍拖戲 多得田蕊妮帶挈攞正牌沙灘𥄫女 #林師傑 #田蕊妮

由田蕊妮監製、杜汶澤的網台「喱騷」首部自家製劇集《觀塘下體驗愛的故事》,日前在烈日下於淺水灣拍攝外景,林師傑與李蔓瑩(Renee)在沙灘上演談情戲份, ...






由田蕊妮監製、杜汶澤的網台「喱騷」首部自家製劇集《觀塘下體驗愛的故事》,日前在烈日下於淺水灣拍攝外景,林師傑與李蔓瑩(Renee)在沙灘上演談情戲份,劇情講述一名穿着三點式的巨胸少女走過二人身旁,林師傑雖然有穿着泳裝的女友Renee在身旁作伴,但仍按捺不住偷看巨胸女,被Renee呷醋投訴。

在劇中飾演情侶的林師傑及Renee,一個赤膊騷肌、一個泳裝上陣,林師傑讚Renee靚女之餘,笑言不敢望對方身材,林師傑說:「既開心又緊張,要同Renee一齊拍又要𥄫女,隻眼太忙,太多嘢要做。我做咗11年今日第一次演拍拖戲,我都唔知點面對。」林師傑表示事前擔心不夠大隻,反而要多吃。林師傑更透露與王宗堯晚上拍煞科戲會舔腳趾,拍完其部份便會順利煞科,他期待開拍第2季,甚喜歡導演自己編寫的故事。

林師傑自爆入行11年首次拍攝拍拖戲份。


林師傑和劇中扮女友的Renne拍攝談情戲。


劇組安排這位巨胸沙灘女,身材十分惹火。


首次拍劇的Renee則說:「今日場戲幾sweet,我有少少呷醋、發脾氣,但同佢冇嗌大交,我初吻都畀咗佢。」Renee謂為着泳裝出鏡,事前特別節食:「噚日特別食少啲,試衫時唔係着泳衣就着貼身衫,最近要加倍做運動同注重飲食,今日瘦咗見返啲鎖骨。」

監製田蕊妮專程到沙灘幫Renee影相,田蕊妮指《觀》劇首季會先拍8集,之後再考慮拍第2、3季。田蕊妮指導演、編劇是執導《地厚天高》的林子穎,攝影是《夜香.鴛鴦.深水埗》的攝影師。演員包括王宗堯、李綺雯、雷深如(J.Arie)及莫竣名等,而田蕊妮亦有份客串一角:「原本導演叫我今日做一個身材非常好嘅女士,喺鏡頭面前經過,但係我就覺得自己唔適合,所以揀選做一個非常多口嘅餐廳侍應。」

Renee為了穿泳裝拍戲而節食。


身為監製的田蕊妮到場打點。


該劇前晚煞科,台前幕後依依不捨,田蕊妮昨在FB貼相分享並留言:「在現今充滿着白色恐怖的年代,能遇上勇敢有堅持的人並不容易!雖然開拍前有大大小小的困難要解決和面對,過程中難免灰心,失意!但我深信只要堅持,幸運始終會降臨!最終我們得到一班好好的演員,他們的好更是超乎我們的想像,不單單是幕前,幕後亦如是!各位可愛的你們我深信我們很快會再見!堅持就好,好就堅持。」有份參演J.Arie也在FB感謝一班拍檔:「除咗做最愛嘅音樂,其實一路都希望可以再有機會演戲,因為都係轉換咗另一種形式嘅表演藝術,亦覺得演戲嘅世界係更加冇底線嘅,係無拘無束嘅。之前幾年一直等一直等其實都冇咩期望……所以噚日到呢套劇煞科,聽到導演同埋監製對我講嘅一席話,真系好感觸。呢班人好簡單,好善良,好專業,好真心!所以拍得開心、好玩、順利!多謝你哋畀咗個咁好嘅回憶同經歷我。」

劇組前晚煞科,大家依依不捨。(FB圖片)


J.Arie(右二)拍上癮,希望日後還可跟大家多合作。(FB圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!