掃呢頁CODE去手機

2021年6月19日 星期六

蘇志威:蘇志威難忘細女送捕夢網:一直掛喺度! #蘇志威

藝人蘇志威聯同太太劉小慧、細女蘇靖珺(Ina)及香港開電視主播馬梓軒拍攝父親節特輯。小慧與Ina率先炮製甜品冰火橙花年糕,向蘇志威送上窩心驚喜,品嘗後 ...






藝人蘇志威聯同太太劉小慧、細女蘇靖珺(Ina)及香港開電視主播馬梓軒拍攝父親節特輯。小慧與Ina率先炮製甜品冰火橙花年糕,向蘇志威送上窩心驚喜,品嘗後更讚不絕口給予100分。談及會怎樣慶祝父親節,蘇志威表示:「其實我哋一家人好少慶祝節日,我覺得只要每日開開心心咁過就已經可以!」


雖然蘇家,每年父親節都是簡單慶祝,但他亦很難忘細女Ina數年前送贈的一份父親節禮物:「Ina未夠10歲嗰陣,親手製作咗一個捕夢網畀我,只要將佢掛喺床頭,瞓覺嘅時候就會舒服一啲,所以直到依家,個捕夢網都一直掛喺度,係我好鍾意嘅一份禮物!」


而對父親蘇志威的感覺,Ina指對方比較和善,小慧聞言即笑說:「即係比起我嚟講,Daddy比較和善係咪?」至於蘇志威則大讚女兒:「我覺得佢好有時尚觸覺,尤其對美學呢方面!Ina好鍾意研究漢服,佢依家會喺屋企製作髮簪,整好之後又會戴住問我哋靚唔靚,係一個好活潑同好有創意嘅小朋友!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!