掃呢頁CODE去手機

2021年6月19日 星期六

姜濤愛要說出口 爸爸中風後父子感情突破:冇乜父母容許個仔唔讀書去做藝人|曾陪出埠物色公司 #姜濤

明日(20日)就是父親節,姜濤坦言:「以前我好少同阿爸阿媽講愛你,但會用行動表達,我覺得講呢啲有少少肉麻。」但之前經歷過爸爸中風,他終於有突破,今年會 ...






明日(20日)就是父親節,姜濤坦言:「以前我好少同阿爸阿媽講愛你,但會用行動表達,我覺得講呢啲有少少肉麻。」

但之前經歷過爸爸中風,他終於有突破,今年會跟爸爸講:「爸爸媽媽,其實我好錫你哋,好愛你哋!」相信姜爸姜媽冧到暈。

明日(20日)就是父親節,姜濤坦言以前好少同阿爸阿媽講愛你,但如今已改變了。
明日(20日)就是父親節,姜濤坦言以前好少同阿爸阿媽講愛你,但如今已改變了。


這個父親節,是姜濤爸爸中風康復後首個父親節,對他們兩父子別具意義。現在姜爸已經行動自如,日前他單獨出外,雖然拿著一支行山杖,但只是用來傍身,沒用它來借力。他還獨自去購物,心情輕鬆愉快,滿載而歸。

之前MIRROR開騷,他特別去捧兒子場,姜濤指爸爸是第一次看他表演。

「Daddy係第一次睇我騷,因為以前佢唔喜歡露面,但今次演唱會好重要,所以佢都想嚟。」只要爸爸健健康康,姜濤就放心了。

其實他自小跟爸爸的感情不算很好,因為有段時間爸爸在大陸工作,所以他小時候親媽媽多些,「佢哋嘈交嗰陣,細個會幫阿媽鬧埋阿爸一份。」
之前MIRROR開騷,姜爸特別去捧兒子場,姜濤指爸爸是第一次看他表演。

之前MIRROR開騷,姜爸特別去捧兒子場,姜濤指爸爸是第一次看他表演。
姜爸已經行動自如,日前他單獨出外,雖然拿著一支行山杖,但只是用來傍身。

姜爸已經行動自如,日前他單獨出外,雖然拿著一支行山杖,但只是用來傍身。
姜濤自小跟爸爸的感情不算很好,因為有段時間爸爸在大陸工作,所以他小時候親媽媽多些。

姜濤自小跟爸爸的感情不算很好,因為有段時間爸爸在大陸工作,所以他小時候親媽媽多些。


他大爆以前父母經常爭吵,有時更會動手有碰撞。

「佢哋都嗌唔少交,過去我會阻止,但我發覺愈阻止,佢哋就愈嘈得勁。細個嗰時,佢哋會郁手,咁我會好驚,但會拉開佢哋。」

他笑稱現在父母也會想動手,但姜濤悟出一個真理,「我發現愈理佢哋,佢哋反而愈嘈得勁。依家我唔阻止佢哋,佢哋就唔會郁手,只會鬥嘴去攞尾彩,兩個人隔勁遠去嘈交。」

小時候,他常做和事老,天天開解父母。

「依家唔開解啦,佢哋反而自己和好,可能年紀大咗,大家都嘈唔郁,冇咁多體力,有時都係嘈一陣就冇事,所以我畀佢哋自己處理係最好。」

話雖如此,但其實父母感情好好,亦都好痛愛他,放手讓他去追夢。現他最希望有能力安頓雙親,賺多些錢,讓他們生活再好點。

「入行後少咗時間陪伴父母,但佢哋好體諒,更叫我趁年輕要去衝,所以我更加唔敢行差踏錯。」他說。

現在他將收入全交媽咪,他曾解釋:「我都係兌現細個向佢哋許下嘅承諾,當時我叫佢哋唔好睇小我,我大個一定會賺好多錢,畀晒佢哋。香港冇乜父母,會容許個仔唔讀書去做artist,我讀書唔成,佢哋反而鼓勵我去搵自己想做嘅嘢,仲使過好多錢,陪我搭飛機去第二度,同一間好細嘅公司傾contract,畀我做我鍾意嘅嘢,咁我將最好嘅嘢畀晒佢哋都係應該。」
 入行追夢,父母一直是姜濤後盾。

入行追夢,父母一直是姜濤後盾。
 當年參加大陸選秀真人騷後,父母曾陪他出埠物色公司。

當年參加大陸選秀真人騷後,父母曾陪他出埠物色公司。
母子感情很好,姜母一直叫他去衝,不用掛心屋企。

母子感情很好,姜母一直叫他去衝,不用掛心屋企。


他說不想父母擔心,一向對父母喜不報憂。

「我喺佢哋面前好少講好真心嘅說話,好少畀脆弱嘅一面佢哋知道,喺佢哋面前永遠都話ok呀!今年搵到錢!啲歌順利呀!好少同佢哋我唔得,喺呢行有好多擔憂,嗰啲會同花姐講。」

雖然對父母不算嘴甜,但他卻是孝順仔,會用行動去表達。

「我會成日話帶佢哋出去食嘢,呢個就係我對佢哋好嘅方法。我叫佢哋唔好擔心,唔使擔心錢,乜都唔好擔心。佢哋喺我身邊嘅時候,我乜嘢都畀晒佢哋。」

姜濤媽媽年輕時頗靚女,他有優良遺傳,他指媽咪四十歲時才誕下他,令到身體好差,而爸爸因為在大陸工作,以前經常不在香港,後期才回港任職上海菜廚師。

「爸爸成日唔喺香港,屋企唔會有好多時間,有齊佢哋喺度。我就做埋爸爸嗰份,幫媽媽解決一啲事,好似換燈膽咁,都係男仔做好啲。」真是自小到大都乖仔!

姜濤謙稱自己不是廚藝高手,平日沒有為父母下廚,他唯一拿手的是牛扒,所以有時會煎牛扒孝敬他們。這個父親節,不知他可會奉上愛心牛扒呢?
姜濤不想父母擔心,一向對父母喜不報憂。

姜濤不想父母擔心,一向對父母喜不報憂。


----------------------------

守住香港新聞自由 加入「和你撐壹週刊計劃」

按此了解更多

海外用戶請按此


鍾意就快D Share啦!