掃呢頁CODE去手機

2021年6月19日 星期六

82歲劉詩昆半歲囡囡陪過父親節甜到漏 有心有力繼續生 #劉詩昆

國寶級鋼琴家劉詩昆跟太太孫穎去年11月7日誕下女兒劉蓓蓓(貝貝),一家於2月抱着兩個月的貝貝由美國回港,孫頴曾表示那18個小時的飛機航程令她終身難忘, ...






國寶級鋼琴家劉詩昆跟太太孫穎去年11月7日誕下女兒劉蓓蓓(貝貝),一家於2月抱着兩個月的貝貝由美國回港,孫頴曾表示那18個小時的飛機航程令她終身難忘,使她更強大!趁着明天父親節的來臨,劉詩昆與太太日前接受車淑梅的訪問。貝貝長得非常可愛,父母當正她小公主看待,談到老來得女的感受,劉詩昆感謝太太說:「我不會抱孩子,她辛苦了,上個月母親節我特別為她煲了一個羅宋湯,那是我唯一識煲的湯,當年我在俄羅斯留學的時候學會的!我非常開心,我這個年紀老來得女,大仔56歲、二仔25歲、貝貝比兩個哥哥更漂亮,沒有皺紋,漂亮得超出我的承受範圍,只要一離開家,我便開始想念貝貝了。」

孫頴則說:「我一直是一個不想結婚嘅人,我哋喺2011年帶着300個小朋友去維也納表演一起解決咗好多難題,我哋諗到要小朋友,就決定結婚,喺拉斯維加斯簽紙註冊,我哋相距36年,完全唔係問題,老師內心非常年青。去年初我哋知道懷孕,好開心又好擔心,當時我哋喺紐約,疫情非常嚴峻,冇通知其他人,將更多思想放喺安全方面。我係順產嘅,老師因疫情唔能夠入產房,我聽到貝貝第一聲哭聲響徹雲霄,我嘅眼淚就飆出嚟!」談到懷孕的過程,孫穎說:「我陀得唔算辛苦,只係千百次想像佢係點樣,終於出嚟嘞,呢個亦都係我哋長遠以來一個美麗嘅約會,終於見到了!」

問到可有擔心丈夫年紀大,小朋友這樣小?孫穎回應:「我哋冇諗呢方面,每對父母無論乜嘢年紀都會面對明天同意外如影隨形,唔知道哪一個會先來,只要做好當下!」劉詩昆接着說:「我最期望貝貝兩歲就要開始彈鋼琴,我有信心貝貝好聰明,智商超前,她的手很大,聽音樂手舞足蹈,音樂感知力非常強!我覺得82歲再做爹哋好自然,和我當年20多歲、40多歲做爹地的感覺差不多,如果未來貝貝的樣子像全智賢,這也是我能夠接受的,哈……其實我最希望貝貝長大之後知道我好愛她,非常愛她……。」此時劉老師眼紅紅,孫穎即安慰他:「其實貝貝而家已經强烈感覺到父親嘅愛!我同大師都喺度諗,一個獨身女會唔會太孤單?能夠多生兩個弟弟就最理想,我哋而家開始商量,一切順其自然。我希望同貝貝共同前行,快樂滿足地行走人生每一步,我們齊心合力咁將佢撫養成人,悉心、呵護、守護同照顧,希望佢活出羅曼羅蘭那一句:就算即使看清楚生活的真相,依然熱愛生命!不過而家忙緊老師嘅自傳,中文版今年可以出版,英文版就搵緊國際級嘅翻譯。自傳電影方面因有好多角色人選未定。」

此外,孫穎表示明天父親節將會相約貝貝的朋友到家中聚會,孫穎說:「劉老師話一路以嚟有貝貝陪佢寫自傳,已經幸福到不得了,其實我哋下周六(26日)將一家人到西九龍文化中心,到時我哋全家出動,我哋表演,貝貝會上台獻花。」

劉詩昆與孫穎抱着囡囡貝貝為下周六舉行的演奏會拍宣傳片,孫穎笑言自己着睡衣也沒所謂,大家只會看到可愛的貝貝!


有了女兒,劉詩昆一家變得美滿。


貝貝猶如小公主,人見人愛。


劉詩昆大讚貝貝比兩個哥哥更美麗,漂亮得超出了他的能承受的範圍。


車淑梅訪問國寶級鋼砛家劉詩昆與太太孫穎。


劉詩昆只要一離開家門便會掛住貝貝,是一個廿四孝爸爸。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!