掃呢頁CODE去手機

2021年6月9日 星期三

《中女唔易做》賺1蚊︱杜如風做倉務員執完貨再送貨: 啲貨咁重,我都係選擇搭的士 #杜如風

數年前,被指世界級港女杜如風帶大家遊日本,在鏡頭前零扮嘢真我流露,隨即成為城中熱話。事隔數年,她接拍了ViuTV的真人騷《中女唔易做》繼續做自己,對被 ...






數年前,被指世界級港女杜如風帶大家遊日本,在鏡頭前零扮嘢真我流露,隨即成為城中熱話。

事隔數年,她接拍了ViuTV的真人騷《中女唔易做》繼續做自己,對被派做網上超市倉務員及外賣速遞員,她表示意外:「最初覺得一定係搵我賣衫,因為我經常介紹買衫,所以希望係同賣衫有關,點知完全唔同。」不止不擅長,她還十分坦白:「同我以前拍開嘅節目係完全唔同,以前係吃喝玩樂,今次拍呢個節目係要返工嘅,成世人都未做過呢啲工作。」

 杜如風於07年為無綫主持《流行東京》開始,為人認識。
杜如風於07年為無綫主持《流行東京》開始,為人認識。
 曾於日本讀書的杜如風,對當地很熟悉,由她主持的旅遊節目,都很受觀眾歡迎。

曾於日本讀書的杜如風,對當地很熟悉,由她主持的旅遊節目,都很受觀眾歡迎。
杜如風在 ViuTV的真人騷《中女唔易做》中,對被派做網上超市倉務員及外賣速遞員。

杜如風在 ViuTV的真人騷《中女唔易做》中,對被派做網上超市倉務員及外賣速遞員。


第一日開工,杜如風要去貨倉執貨,一般倉務員只需三分鐘時間,結果,杜如風用了十八分鐘,打破了公司最慢紀錄。

「如果嗰度係我經常去買衫嘅連×佛百貨公司就好喇,我就一定記得,邊件衫擺喺邊度邊一層,但要記超市貨品真係搞唔掂。」執完貨更要馬上去送貨,杜如風直言很辛苦,是「mission impossible」,因不像在日本行街shopping,無論行多遠多久,對她而言都是無難度。

「嗰貨倉喺西營盤,我一生人都未去過西營盤,亦唔知道响邊度。用Google Map去搵,心情已經好亂,啲貨又重,期間又要問途人,所以送唔到貨嗰一刻係好激氣。」她笑言。
一般倉務員只需三分鐘時間,結果,杜如風用了十八分鐘,打破了公司最慢紀錄。

一般倉務員只需三分鐘時間,結果,杜如風用了十八分鐘,打破了公司最慢紀錄。
第一日開工,杜如風要去貨倉執貨。

第一日開工,杜如風要去貨倉執貨。


話明真人騷節目,當然要夠「真」。

原來為要完成這個柯打,杜如風拎住兩支大水、一支大花生油、一包大米的杜如風,最後未有理成本,做伸手牌截的士。

「一行出街我就截的士,因為唔知目的地响邊,啲貨又重,所以都係選擇截的士。嗰次送貨賺咗一蚊,的士車費要二十六蚊,而送一次貨有二十七蚊收,都叫做賺咗一蚊。」她又補充:「當時工作嘅感受只係玩票性質,唔需要日日返工,所以都覺得幾新鮮、幾有趣,至少唔會悶,但如果每日都咁樣做嘅話就真係搞唔掂。」
人生未踏足過西營盤的杜如風,為了送貨要周圍問人路。

人生未踏足過西營盤的杜如風,為了送貨要周圍問人路。
執完貨更要馬上去送貨,杜如風直言很辛苦,是「mission impossible」。

執完貨更要馬上去送貨,杜如風直言很辛苦,是「mission impossible」。


相比小儀在同一節目做農夫,曾飛去不丹做過農夫的杜如風有感而發:「的確真係好辛苦,因為好曬,雙腳又踩住泥,唔係怕污糟,而係行得好論盡。」另外,對趙學而任電器售貨員,杜如風自覺被派執行的工作比較容易:「因為學而做電器售貨員,又要知道幾時做推廣、幾時有信用咭積分優惠同折扣,佢都話有好多事情要記,我諗呢啲真係搞唔掂,所以執貨送貨會簡單啲。」

採訪:肥A

攝錄:Eddie Cheng

協力:晴晴

場地提供:鮨夢(灣仔麥加力歌街13號)

髮型:Ken @ ii Alchemy

化妝:Jenny Tziong
小儀在同一節目做農夫。

小儀在同一節目做農夫。
杜如風曾於不丹做過農夫,處女下過田。

杜如風曾於不丹做過農夫,處女下過田。
落田插秧,杜如風雙腳滿是泥。

落田插秧,杜如風雙腳滿是泥。
趙學而在節目中做電器售貨員。

趙學而在節目中做電器售貨員。
杜如風性格率直,在鏡頭前零扮嘢真我流露,是得到大家支持的原因之一。

杜如風性格率直,在鏡頭前零扮嘢真我流露,是得到大家支持的原因之一。


----------------------------

和你壹起撐住香港主題海報 全港良心商戶免費派發

了解更多

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!