掃呢頁CODE去手機

2021年6月9日 星期三

洪卓立:洪卓立返港後左手仍舉唔起 感激身邊充滿愛 #洪卓立

英皇歌手洪卓立(Ken)在順德開工期間發生意外,突然暈倒墮地並一度命危,昏迷10分鐘。幸好在送院前已甦醒,現時已回港休息。對於今次緊急事件,洪卓立回應 ...






英皇歌手洪卓立(Ken)在順德開工期間發生意外,突然暈倒墮地並一度命危,昏迷10分鐘。幸好在送院前已甦醒,現時已回港休息。


對於今次緊急事件,洪卓立回應東網指自己左手仍然有傷:「十分抱歉!十分多謝大家關心!又唔好意思令大家擔心…我依家返咗香港休息,個人冇乜事,不過因為成個人倒轉落力,隻左手依家未係好靈活,唔係好舉得起,希望快啲好番就會再返去內地繼續工作。呢件事發生有開心唔開心,唔開心係令到大家咁擔心,媽咪、助手,特別係導演,佢係由我墮地、暈低、送院成個過程都見證住。佢亦不斷支持我,同我講『冇事嘅!撐住呀兄弟!』又成晚喺醫院陪我過,佢都好辛苦,嗰日一早拍嘢,我又……搞咗佢好耐好耐。我好多謝導演、多謝擔心我嘅朋友,我會盡快好番,變番靚靚仔仔返嚟。」


瞬間經歷生死,洪卓立亦因為今次事件而有所改變:「開心嘅係,發現到有好多愛,原來身邊有好多朋友唔係成日見、成日傾偈,但係當你一有事又會好關心你,會睇吓有冇啲咩湯水可以煲畀我,或者介紹啲好嘅醫生畀我,非常之暖心。」


至於康復後嘅工作,佢都已經諗定點樣改進自己同配合工作進度,事業心未停:「我自己都希望之後可以食番多啲嘢,因為拍攝嘅時候都想自己可以做一個弗啲嘅大魔頭,我喺戲入面第一次做奸角。自己之前係食得少啲嘢,加上戲服、燈光等等,搞到嗰日自己就『爆咗』中暑,我依家由返香港開始已經食多啲嘢,等自己食番精神個人同等左手好番,跟住先慢慢開始做運動,等自己準備好,嚟緊嘅工作都會順順利利!」


洪卓立之後又喺社交網留言,用「日冕」來比喻,講番今次經歷:「這是在拍劇期間所拍攝到的『日冕』記得那天整個劇組都停頓下來,欣賞這個神奇的現象,人們常說經歷過生死的人
會對人生有新的體會及領悟,大概是上天要我再多一點歷練吧,我不是那種曉以大義的人
更不擅分享,,只知道經過這次後,未來日子,活在當下,更要珍惜當下,身體正在逐漸康復中......」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!