掃呢頁CODE去手機

2021年6月9日 星期三

吳業坤:對姚焯菲冇非分之想 吳業坤搵番初戀感覺 #吳業坤

歌手吳業坤今晚(8日)在將軍澳電視城為節目《勁歌金曲》擔任嘉賓,他與歌手曾比特(Mike)合唱偶像陳奕迅的歌曲《ShallWeTalk》,大家也趁機交 ...






歌手吳業坤今晚(8日)在將軍澳電視城為節目《勁歌金曲》擔任嘉賓,他與歌手曾比特(Mike)合唱偶像陳奕迅的歌曲《Shall We Talk》,大家也趁機交流音樂,今次更是他首次與環球歌手在電視上合作演出。


節目《聲夢傳奇》的14歲參賽者姚焯菲(Chantel)最近獻唱《戀愛預告》,清澀又甜美的演繹為她俘虜不少粉絲,吳業坤亦成為她的「鐵粉」,他受訪時笑說:「我諗全港30歲以上嘅男士,都會搵到初戀嘅感覺,我同幾個朋友講不如搞個歌迷會。(你想做會長?)咁又唔使,其實第1集我已經覺得佢好正,到唱《戀愛預告》更唱出少女味道,對佢冇非分之想,只係好欣賞佢。」


講到《聲夢傳奇》的導師王灝兒(JW)笑言請吳業坤放過這位小妹妹,他說:「我對Chantel絕對冇非分之想,我哋相差成17年,純粹以Uncle嘅角度去欣賞對方,佢對我嚟講只係一張白紙,只能遠觀,佢好我就好,如果有個女咁sweet就好。」他又自爆在公司碰見過對方,但當時因怕醜未有打招呼,笑言很耐沒有這種追星的感覺。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!