掃呢頁CODE去手機

2021年6月3日 星期四

27歲陳漢娜首度飾演未婚媽媽冇包袱:唔好畀年紀框住自己 #陳漢娜

陳漢娜由廣告模界跳入電影圈發展,擁有一張獨特氣質面孔,走日系風格,她一直港、日發展,無奈在疫情下海外工作停滯,日本眾多年輕新人出道,現年27歲的陳漢娜 ...






陳漢娜由廣告模界跳入電影圈發展,擁有一張獨特氣質面孔,走日系風格,她一直港、日發展,無奈在疫情下海外工作停滯,日本眾多年輕新人出道,現年27歲的陳漢娜相比之下,競爭力隨時不敵妹妹仔,但她說:「唔驚,呢個年代好啲,佢哋個個十幾歲出道,冇得驚,會搵你就搵你。」

撇開日本巿場,陳漢娜也有參與本土電影及電視拍攝工作,早前在馮智恒執導電影《遺愛》飾演未婚媽媽,過程中分別與幾歲至十幾歲,3位不同年齡層小朋友合作,對她而言極大挑戰,「會交代由初生到廿幾歲階段,第一次同小朋友拍戲,好難handle,佢會好跟媽咪又會驚,反而媽媽唔喺現場好啲,因為見到媽媽就會扭計,好難控制,要安撫令佢情緒平伏,自己即刻入戲,有時拍到救命唔知點算!」

小朋友的情緒固然難控制,陳漢娜本身的角色亦有很多情緒起伏,在劇照中見到陳漢娜略帶滄桑感覺,當中不乏流淚感性場面,部份更只薄施脂粉,但陳漢娜外貌與媽媽兩字難以牽連,要如何駕御角色呢?她說:「我反而唔係諗年紀或外貌做唔做到媽媽,係我啱唔啱個角色多於係唔係媽媽件事,媽媽唔係一個限定年齡或乜嘢樣,可能40歲都做唔到一個好媽媽。我有朋友好細個生小朋友,都冇媽媽感覺,唔好畀呢樣框住自己。」

陳漢娜憶述最初試鏡時並非演媽媽角色,而是女兒成長後一角,後來導演竟要求她嘗試做媽媽一角:「我當時諗未必勝任,一來認定自己做女,睇劇本媽媽個角色好難做,驚自己會壞咗件事,內心好大掙扎,最後導演鼓勵我話我適合,我就豁出去試下。」

陳漢娜首次飾演未婚媽媽的角色,她視為一大挑戰!


現年27歲的陳漢娜,不擔心到日本發展競爭力不敵妹妹仔。


陳漢娜當初並不是飾演媽媽的角色!




-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!