掃呢頁CODE去手機

2021年6月3日 星期四

林嶺東:林嶺東暴斃 譚詠麟感震驚:好可惜 #林嶺東 #譚詠麟

願安息。樂壇「校長」譚詠麟83年為林嶺東執導第一部電影《陰陽錯》演出,其他演員有倪淑君、葉童、董驃,票房高達1,400萬,而阿倫為該片獻唱的主題曲《幻 ...




願安息。


樂壇「校長」譚詠麟83年為林嶺東執導第一部電影《陰陽錯》演出,其他演員有倪淑君、葉童、董驃,票房高達1,400萬,而阿倫為該片獻唱的主題曲《幻影》更是唱到街知巷,成為校長的經典金曲之一。


除了《陰》片,阿倫亦同林導合作過另一部電影《君子好逑》,阿倫說:「佢突然咁樣...真係好突然,真係好震驚,覺得好可惜,阿東畀我感覺,係佢要求啲嘢比其他導演係唔同,因為佢個人性格火爆啲,要求嘅嘢比較另類、有啲特別,就算一個好普通嘅鏡頭,佢可能會逼吓逼吓,逼咗你另外一層嘢出嚟,先符合佢要求,佢係幾有要求嘅導演,我同佢合作過呢幾套戲,覺得佢唔係簡單嘅導演,係好有自己風格嘅導演,我亦都聽到佢其實係籌備緊套戲,喺對上次一個飯敍,我哋成班人老麥(麥嘉)、石天、黃百鳴、張艾嘉,施南生等,飯局我哋成日有聚吓,佢哋比較多啲,上次見到佢都冇嘢,仲好精神,係好可惜,係我哋電影界一個損失。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!