掃呢頁CODE去手機

2021年6月3日 星期四

黃智賢:分享維繫夫妻情秘訣 黃智賢面對誘惑一招搞掂 #黃智賢

藝人黃智賢(Ben)在熱播劇《逆天奇案》飾演O記高級督察「NicSir」沈韋力,與陳展鵬各自帶領組員查案,首次與對方合作,他讚對方是好爸爸:「見佢碌電 ...






藝人黃智賢(Ben)在熱播劇《逆天奇案》飾演O記高級督察「Nic Sir」沈韋力,與陳展鵬各自帶領組員查案,首次與對方合作,他讚對方是好爸爸:「見佢碌電話睇童裝同裝修,嗰時我又搬屋,所以我哋一齊喺度睇裝修。」劇中他與飾演大律師的蔣祖曼有感情線,之前曾與對方合作《鐵探》,但沒有同場:「覺得呢個女仔好有型,以為佢好寸、cool,到我同佢真正合作,相處落嚟有啲細路女,幾開心。」他又表示今次沒有親密戲,笑言:「如果多啲親密戲都好,現代感重啲,正常情侶拍拖都會有。」


愛情方面,講到Ben與畫家老婆Maggie相愛逾30年,出名是「愛妻號」的他分享維繫感情的秘訣:「都係2個一齊摸索向前行,逐漸做到同步、同心。經過好多磨合走到依家,當初冇諗到咁遠,但行吓又一年,條路2個咁樣行出嚟,就係同步;耐咗真係有默契,會知佢有咩唔鍾意、咩係鍾意,唔鍾意就避開啦,冇謂刺激佢,好多嘢唔使講出嚟都知對方想要咩,就係同心。」他坦言2人一定有吵架:「依家少咗,識得聆聽對方,停一停,忍吓把口,聽吓佢想點先,原來佢係想咁,有時男人好蠢,所以要撞咗好多次板先明白,只要大家有咁嘅心去夾,就可以排除萬難。」他又笑言吵架多數是自己做主動氹番老婆:「佢初初都係唔睬我,但試多幾次就冇事,只要大家個心係愛對方,過一輪就會冇事。」


講到有些夫妻會不時製造驚喜送給對方,他表示會為對方偷偷換花:「佢好鍾意花,我會定期喺屋企換花,我唔會事前同佢講換咩花,有時撞彩好彩佢覺得靚,好在乎佢欣唔欣賞,哪怕係煮餐飯或插盆花,佢話鍾意我就好開心,二人世界就係我取悅你、你取悅我,佢開心我就開心,佢見到我開心佢都開心。」而講到娛樂圈多誘惑,他坦言大家都知他已婚,故沒有這些事,又認為自己把關很重要:「你同我傾耐少少我都唔多唔少會講起我老婆、屋企3隻狗,人哋唔會搞你,你亦唔會畀機會人哋搞你,呢個就係個閘。(所以老婆好安心?)要時間、信任,唔係得把口講,要有個行為畀到佢放心,習慣有交帶,佢就會好放心。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!