掃呢頁CODE去手機

2021年6月3日 星期四

陳展鵬:爆囡囡鍾意黐爸爸 陳展鵬勁威:冇試過咁Man! #陳展鵬

藝人陳展鵬、姚子羚及陳自瑤到將軍澳電視城出席抗疫節目《500日後》記招,節目中他們走進社區,感受不同故事主角的抗疫經歷。其中展鵬笑言今次載歌載舞、去戶 ...






藝人陳展鵬、姚子羚及陳自瑤到將軍澳電視城出席抗疫節目《500日後》記招,節目中他們走進社區,感受不同故事主角的抗疫經歷。其中展鵬笑言今次載歌載舞、去戶外踩單車及跳舞,接觸不同階層有不同感受,覺得他們的故事十分感人,自言很有使命感亦自覺渺小。子羚表示與不同人物傾偈,其中有搭武漢專機回港的港人,亦有老人院打雜,亦有中醫師為新冠肺炎患者醫治後遺症。


子羚又透露媽媽疫情前返了台灣探親,但因爆發疫情,故在當地滯留了一年多:「擔心媽咪返嚟香港危險,因為年紀大,咁我哋又過唔到去,好彩台灣近排爆發疫情前佢返咗嚟香港,仲可以家居隔離,所以好感恩。」而講到網友提議展鵬女兒「小豬比」跟陳敏之囝囝對親家,他笑言:「我哋圍內女仔好矜貴,反而有2、3個男仔,但係睇定啲先啦,等佢哋交往吓先啦,拖手仔冇問題。(呷醋?)暫時未,佢暫時都係拖我多啲,同埋有需要都係搵我,開嘢、換片又係搵爸爸,呢啲私人嘢都係叫我做,搵食、錫就搵媽咪先,爸爸就係英雄感啲,好耐冇試過咁man。」另外,黃翠如本身有份出席,但突然缺席,公關表示因她有工作,未能趕回來,未知是否與近日涉及政治話題有關。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!