掃呢頁CODE去手機

2021年6月3日 星期四

衛蘭:爆王君馨要求好高!衛蘭靠好姊妹提點變靚啲 #王君馨 #衛蘭

衛蘭話王君馨會提醒佢着衫方面點樣可以好啲。歌手衛蘭(Janice)日前上娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒訪問,大談推出治愈系專輯《I ...




衛蘭話王君馨會提醒佢着衫方面點樣可以好啲。


歌手衛蘭(Janice)日前上娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒訪問,大談推出治愈系專輯《It’s OK To Be Sad》的感受。她感恩外界形容自己為「治愈系」歌手,覺得用音樂治愈他人是做歌手的使命︰「就算只係幫到一個,我都已經成功咗!希望透過新作品鼓勵大家,有唔開心唔可以抑壓情緒,要釋放出嚟。」


Janice直言不開心的時候,身邊總有班好姊妹跟她傾訴︰「王君馨會畀好多意見我,好有用,佢要求好高,例如提醒我着衫方面點樣可以好啲,企喺台上點先會有氣勢同靚啲;鍾舒漫同鍾舒祺係好搞笑,每次同佢哋傾偈,好自然就唔會記得啲唔開心嘅事;而我會主動問我妺妹衛詩意見,佢會畀啲方向我、畀我一啲肯定,令我下決定時會更加有信心。」


對於成為《聲夢傳奇》導師,Janice表示分別被學員及評判所感染,從中學習成更好的歌手︰「見到學員上台好有勇氣、有信心,令我覺得都要進步;而評判畀嘅意見,都會令我反省、留意番自己嘅表演、唱功,所以好感恩有呢個參與機會。(落場比賽緊張?)會呀!作為導師上台走音同甩拍子就會畀人話,所以好緊張,但係我想講老師都係人,某啲日子都可能會唱得唔好,不過一定要盡力做到最好!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!