掃呢頁CODE去手機

2021年6月5日 星期六

陳凱琳預酒店過30歲生日 藉做甜品減壓 #陳凱琳

陳凱琳今日到尖沙嘴出席曲奇店活動,喜歡做甜品的她,親自設計曲奇及蛋糕:「之前都同呢個品牌合作過,今個月(23日)我生日,我就話不如搞多次,呢次係第一次 ...






陳凱琳今日到尖沙嘴出席曲奇店活動,喜歡做甜品的她,親自設計曲奇及蛋糕:「之前都同呢個品牌合作過,今個月(23日)我生日,我就話不如搞多次,呢次係第一次整埋蛋糕賣,慶祝我29+1。」記者笑指她是人生勝利組,陳凱琳笑着否認,只希望一家人齊齊整整便好:「以前上網睇人哋點大肆慶祝30歲生日,而家覺得簡簡單單就OK,又冇得出埠,最多去staycation,玩完唔使執屋嘛!」

陳凱琳表示自己曾為大仔鄭承悅(Rafael)及老公鄭嘉穎整蛋糕,但老公卻未試過為她整蛋糕:「我都係返香港之後先鍾意整甜品,之前拍劇好大壓力,整甜品可以唔使同人講嘢。」問她可有興趣開甜品店?陳凱琳笑謂現時未有能力,亦不想老公打本開店:「唔好呀,好似人哋話送寵物咁,要打理真係唔容易。我啱啱拍完節目,而家都唔拍住,想多啲時間陪兩個仔,嚟緊暑假,都要安排啲節目陪佢哋。」

陳凱琳將踩入甜品界,親自設計曲奇及蛋糕出售。


對於開甜品店的提議,陳凱琳笑言打理不容易,暫不考慮。


陳凱琳稱返港後才上整甜品,可以減壓。(IG圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!