掃呢頁CODE去手機

2021年6月5日 星期六

林雅詩:林雅詩開直播鬧交 馬天樂爆粗指被欺騙感情 #林雅詩

曾拍三級片兼落選港姐林雅詩(Grace),去年爆出其男友馬天樂背她「偷食」,搭上助手兼育有一子,令二人分手收場。事件峰迴路轉,原來二人一直未有斬纜!今 ...






曾拍三級片兼落選港姐林雅詩(Grace),去年爆出其男友馬天樂背她「偷食」,搭上助手兼育有一子,令二人分手收場。事件峰迴路轉,原來二人一直未有斬纜!今晚(4日)林雅詩突然在社交平台做直播,見她在一個單位內情緒失控兼哭成淚人,鏡頭外傳來馬天樂的聲音,二人發生相當激烈的吵架。


期間馬天樂使用不少粗言穢語和侮辱性字句,大爆當日有人追求他時勾三搭四:「畀咗幾廿頂綠帽我戴,我唔怕肉酸㗎,想我講咪講囉。依家日日呃我一齊住,但又話有男人追你,你唔好同我講同佢冇嘢呀。」


馬天樂續指有人欺騙了他的感情,但又對着林雅詩說:「我冇諗過放棄你㗎,係你放棄我。」林雅詩表現激動並還擊:「你話我對你唔住,我還畀你囉,還條命畀你得未呀?」


馬天樂續說:「你唔使還畀我,你對我點我好清楚,唔好繼續傷害我。你拖住我,但又同我講被第二個溝,代表咩呀?臭X,死臭X,任人X,仲想點呀!你保障吓你自己啦,係你對我唔住,唔係我馬天樂呀。我忍咗你好耐,一頂一頂綠帽畀我戴。你呃我在先,係咪呀?」


期間林雅詩只懂狂哭,二人一度作無聲對峙,畫面亦曾出現黑色一片,期間男方不斷要求林雅詩停止直播兼嚷着要離開。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!