掃呢頁CODE去手機

2021年6月5日 星期六

方力申:教麥明詩陳瀅游水?方力申被逼供感情事 #方力申 #陳瀅 #麥明詩

方力申唔怕被逼供感情事。歌手方力申(小方)帶同父母現身電視城為節目《日日媽媽聲》錄影,小方說事前原本想跟爸爸綵排一下加添娛樂性,誰知方爸自認出口成文, ...




方力申唔怕被逼供感情事。


歌手方力申(小方)帶同父母現身電視城為節目《日日媽媽聲》錄影,小方說事前原本想跟爸爸綵排一下加添娛樂性,誰知方爸自認出口成文,一定會讚他,但小方坦言好緊張:「仲緊張過做《開心大綜藝》直播,因為啲問題一定會講我最唔自在嘅感情同結婚問題,都成40歲,仲要父母講我拍拖結婚嘢,但我好乖,TVB叫我嚟就嚟。」


他說原本爸爸現身節目是講父親節,後來媽媽都獲邀,知道他一定會被逼供感情事,他說:「臨尾問吓監製有冇得剪走,以前試過會叫停機,但有現場觀眾做唔到。」他爆父母試過坐港鐵時,遇過一個讓座的的女子,事後他們大讚對方孝順、可愛又靚女,想介紹給小方!


上一對一技術改進班?


另外,早前麥明詩晒水着照,小方留言撩她上一對一技術改進班,他解釋曾認真問過對方有否興趣上課改進泳術,問到他是否想睇麥明詩游水?他說:「梗係要睇佢游成點,佢可以拍片畀我都得,1小時就得,舉手之勞,但未約。(網民提議你同麥明詩、陳瀅一齊游?)分別(游)」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!