掃呢頁CODE去手機

2021年6月5日 星期六

胡楓:胡楓爆謝賢唔肯做嘉賓 原因係呢個! #胡楓 #謝賢

謝賢怕搶胡楓鏡,所以唔去!藝人胡楓(修修)接受老友薛家燕電台訪問,事後獲對方送花預祝父親節,修修亦相當識做,收花後表示要送回給家燕姐:「呢2、30年嚟 ...




謝賢怕搶胡楓鏡,所以唔去!


藝人胡楓(修修)接受老友薛家燕電台訪問,事後獲對方送花預祝父親節,修修亦相當識做,收花後表示要送回給家燕姐:「呢2、30年嚟,你身兼父職,所以父親節都屬於你。」


談到6月19日演唱會的籌備工作,修修表示有與樂隊綵排,準備工夫已陸續開始,只欠正式踏台板。問到家燕會否做嘉賓,她笑說:「我問佢淨係吚吚哦哦,我唔理咁多,到時自己出現,大家識咗60幾年嘛。」修修解䆁:「我70歲演唱會嘅時候,佢一連嚟咗兩晚,再麻煩佢真係唔好意思。嗱,我冇叫佢㗎,佢自己出現就唔關我事。」


問到修修是否已聯絡上謝賢,他表示「唔記得咗添」。家燕姐笑說:「我之前演唱會搵過佢,佢竟然答我佢唔嚟,費事一出現搶我鏡喎。」修修即表示:「係喎,咁我都驚佢搶我鏡喎。」他又「報喜」表示早前接受了身體檢查,醫生表示「冇乜嘢要擔心」,家燕接口:「佢真係好叻,平時好注意飲食。」


記者再追問家燕姐湊孫情況,她開心表示:「就嚟12朝,依家8磅幾嘞,身長咗2厘米,算係咁。(改咗名未?)搵人改緊,40日要攞出世紙。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!