掃呢頁CODE去手機

2021年6月16日 星期三

太極35年|鄧建明帶領Chill Club成Viu TV皇牌 預告缺席TVB音樂節目宣傳 #TVB #Viu #ViuTV #太極

殿堂級樂隊太極成軍三十五年,樂隊成員音樂造詣深厚,更充滿使命感,雖然95年分頭發展始終不離他們的音樂夢想,一直是樂壇中流砥柱,當中主音及結他手鄧建明( ...








殿堂級樂隊太極成軍三十五年,樂隊成員音樂造詣深厚,更充滿使命感,雖然95年分頭發展始終不離他們的音樂夢想,一直是樂壇中流砥柱,當中主音及結他手鄧建明(Joey),近年成為ViuTV皇牌節目《Chill Club》的音樂總監兼Bandleader ,帶領一班年青創意團隊,創造出新一代龍頭音樂節目,成為疫市奇葩。雖然八月太極35周年音樂會如箭在弦,已經是ViuTV代表人物的Joey,便預告將缺席TVB音樂節目宣傳:「音樂嗰啲我唔得,因為有少少對衝,佢哋可以去!」





今年八月太極將在紅館舉行35周年紀念音樂會「Rainbow After Rain」,一班成員再次聚首開騷,奈何鍵琴手唐奕聰(Gary)三月卻因心臟病離世,為音樂會抹上一絲遺憾;不過,太極音樂陪着樂迷成長,經典歌曲就是大家的集體回憶,亦代表着太極不變的音樂信念,再多風雨都可以走過!

同所有香港人一樣,太極走過疫情低谷,眼見不少音樂工作者工作因疫情停下來, Joey不諱言都有因疫情擔心過,怕僅餘的工作都會受影響,惟有努力謹守崗位做到最好。雨後會有彩虹,努力亦會有回報。太極隊員個個音樂造詣深厚,當中主音兼結他手Joey Tang,一直身兼樂隊領班、唱片監製、主音及結他手多重身份,甚至做過唱片公司音樂部總監。近年他擔任ViuTV皇牌音樂節目《Chill Club》的音樂總監及Bandleader ,成功用音樂創造奇蹟。《Chill Club》已經成為香港樂壇的新勢力,今年四月創辦首個《Chill Club》音樂頒獎禮,更被譽為是年度樂壇盛事,氣勢凌駕對手,身為節目靈魂人物的Joey Tang功不可沒。
太極鍵琴手唐奕聰(Gary)今年三月因心臟病離世,未能參與八月舉行的「太極35周年音樂會」。
太極鍵琴手唐奕聰(Gary)今年三月因心臟病離世,未能參與八月舉行的「太極35周年音樂會」。
《Chilli Club》團隊好年青

《Chilli Club》團隊好年青



「我係睇到一樣嘢,成個團隊佢哋好年青,導演、監製,佢哋好細個,可能得廿二、三歲,我去到好似去咗間中學,好似變番自己中學畢業咁,嗰次頒獎禮感受最深,由半年前開始籌備一個show,我哋每日都通電話,我哋都有份參與,佢哋諗咗一啲橋出嚟,大家一齊度!「佢哋個感覺係好有朝氣嘅,好似自己班同學,一班同學仔咁,嗰晚完咗show之後,大家好開心,又喊晒,好耐冇見過呢種氣氛!」有份參與《Chill Club》頒獎禮的雷有輝(Patrick),亦被一班充滿熱誠的年青人感染。「我就係感受到好開心,我直情喺廠嘅rehearsal ,我未見過監製、編導,佢哋睇住樂隊綵排可以咁郁晒,好投入嗰件事!」Joey坦言疫情最嚴峻時,《Chill Club》令他重拾朝氣。「呢一年嘅得着,其實就係喺呢一班朋友身邊,帶番個朝氣俾自己。」
擔任《Chilli Club》音樂總監兼樂隊領班的Joey Tang,每星期帶着他的樂隊坐陣演出,節目燈光和氣氛猶如置身演唱會中,令觀眾看得投入。

擔任《Chilli Club》音樂總監兼樂隊領班的Joey Tang,每星期帶着他的樂隊坐陣演出,節目燈光和氣氛猶如置身演唱會中,令觀眾看得投入。
放許多input
放許多input


不只觸動樂迷的心,就連太極成員都被感動,太極結他手劉賢德(Ernest),對隊友Joey給節目帶來的衝擊和影響力讚不絕口。「佢冇講,呢個係我作為局外人嘅睇法,Joey哥喺《Chill Club》裡面,係嗰班係後生仔,但一定要有佢咁有Experience 嘅人俾到咁多input 個騷,呢個騷先會做得咁成功!」不過大師級的Joey就謙遜將功勞交給整個團隊。「嗰隊Band嘅成員,其實一直以來呢十幾廿年,都同我一齊去做好多唔同嘅嘢,好多input 、output 都係大家一齊,呢件事係大家一齊做出嚟!」

成《Chill Club》靈魂人物
成《Chill Club》靈魂人物

由19年10月開始第一集《Chill Club》到現在,節目已經做到第五季,已經成為ViuTV長壽音樂節目;製作充滿朝氣,著重音樂大同,邀請過不少新舊甚至隱世歌手演出。

Joey透露:「講返第一次開會,佢哋真係有好好嘅接受能力,我去開會,佢哋問我覺得個騷點,我好單純嘅,因為睇好多外國節目,覺得應該有好多煙,藍色好似一個演唱會舞台咁樣,然後佢哋真係做出嗰種感覺,好似一個騷咁樣,即係佢哋好肯接受。我只係將我嘅理想話俾佢哋聽!」Patrick亦大讚:「個Tone已經係signature!」身為《Chill Club》靈魂人物,Joey亦預告會缺席TVB音樂節目為太極concert宣傳!

「我就暫時,如果音樂嗰啲我唔得,就有少少對衝,因為我都做緊音樂嘅節目,但佢哋可以去嘅!」面對疫情低谷,太極其餘幾位成員亦將困難化成正能量,雖然少了工作,但賺回了屬於自己的時間。Ernest直言:「我有三個小朋友,有兩個喺外國,有一個喺英國返咗嚟,我嘅得着係成個疫情我成日陪住佢,成日同佢一齊。另一樣嘢都係好處嚟,我可以重拾返以前冇時間做嘅嘢,以前買咗好多唱片,放埋一邊都冇時間聽,但因為呢個疫情,有好多private 嘅時間,可以做自己嘅嘢!」
太極樂隊早前上ViuTV《Chill Club》演出,為8月的演唱會宣傳。

太極樂隊早前上ViuTV《Chill Club》演出,為8月的演唱會宣傳。
疫情陪仔行山
疫情陪仔行山

鼓手Ricky(朱翰博)亦有感而發:「疫情最嚴重嘅時候,我陪咗我個仔成日去行山,因為大家都冇咁忙,我音樂學校又唔係上咁多堂,有好多學生嚟唔到,行山做多啲運動,陪屋企人嘅時間係多咗。不過跟住我又好擔心,返學校睇好多,「當時都有接近一半學生冇嚟,所以都要去諗吓點樣快啲開拓啲譬如視像課程,要諗好多唔同嘅方案,嗰時其實仲忙,但我覺得係一個考驗,

「以前沙士都試過有呢個情況!我諗要面對!係一個考驗!」Joey:「咁有冇人同你一齊面對?」Patrick亦插口:「有親人陪?」Ricky:「親人嗰陣好似都冇嘢撈,親人都幾得閒!」

眾人你一言我一語充滿娛樂性,亦可見他們手足情深。
近日盛傳和戴夢夢復合的朱翰博(Ricky),坦言沒有再婚計劃。

近日盛傳和戴夢夢復合的朱翰博(Ricky),坦言沒有再婚計劃。
同戴夢夢好夾
同戴夢夢好夾

近日盛傳與戴夢夢復合的Ricky,亦開腔剖白二人的關係。

「因為識咗都幾年,關係點都好,大家都係會互相關心,而且佢又搬咗去我附近住。「因為有一樣嘢係真,都可以講,我同佢大家諗法好相似,鍾意嘅嘢好相似,譬如佢搬屋,鍾意嗰啲裝修、嗰啲設計,大家好鍾意點樣整間屋,有啲嗜好,同埋食嘢,溝通好夾嘅!「暫時保持咁嘅關係!」提及可有再婚計劃,他直言被之前婚姻失敗嚇怕,表示無意改變現時兩人的相處方式。「覺得呢樣嘢有少少恐懼,所以都冇咁嘅打算,亦都冇咁嘅機會,除非……嚟緊睇吓點,唔知道!「一定有啲恐懼,好正常,我見過好多類似嘅case都係咁,離咗婚通常有一段時間都恐懼。」

所有幸福俾太太
所有幸福俾太太

相比其他成員,主音Patrick可說受疫情影響最大,他的首個個人音樂會,更因疫情四度延期,本來是大小演唱會和音中堅分子的他,以往每逢週末都出埠演出,卻因疫情幾乎完全停工,不過有更多時間陪家人,換來與太太兒子關係更親密,什麼都值得!「呢個疫情冇得出去做其他嘅show,同太太其實開頭係多咗少少拗撬,因為見得多,但其實原來呢一下,又可以慢慢適應番,大家好似更加認識對方,又重新去認識多次。

「所以近呢半年,大家感情更加好過以前,加埋阿仔又多咗時候,多咗共同嘅嗜好,大家會一齊聽吓黑膠,呢排佢又鍾意玩下菲林相機,其實之前我都有玩下影相,變咗共同嘅話題多咗,大家可以好似朋友咁傾到偈。」曾經講過可能夾band比較多情,加上年少氣盛又有些知名度,特別容易結識異性,Patrick同太太便經過四次離合,才於2000年結婚修成正果,他感激上天給他一個幸福家庭!「因為我一個咁衰嘅人,佢都肯不離不棄,所以有生之年都會將所有幸福俾晒佢。呢個係我呢一世都要俾到佢嘅嘢,亦要感恩上天俾我一個咁好嘅家庭,唔單只係老婆,因為個仔都係好特別嘅,所以要好珍惜。」
Joey透露《Chill Club》構思初期,亦有邀請太極隊友雷有輝作為樂隊成員一份子,不過當時疫情還未爆發,身為大小演唱會和音中堅份子的Patrick,幾乎每個週末都要出埠演出,最終沒有參與!

Joey透露《Chill Club》構思初期,亦有邀請太極隊友雷有輝作為樂隊成員一份子,不過當時疫情還未爆發,身為大小演唱會和音中堅份子的Patrick,幾乎每個週末都要出埠演出,最終沒有參與!
最唔識social
最唔識social

太極七子85年出道,已經憑《暴風紅唇》奪得嘉士伯流行音樂節全場總冠軍,之後推出的《紅色跑車》、《迷》、《留住我吧》、《Crystal》更奠定他們火紅樂隊地位。甫出道便爆紅,對於當年只得20歲的年青小伙子,突然如來的名氣,都曾令他們不知所措。Patrick坦言:「嗰時可能會係好開心,亦都嗰時細個,可能冇咁識得珍惜嗰時得到嘅嘢,會唔覺意得罪咗人,冇咁小心識去處理!」Ernest補充:「我哋細個未識得咁多人情世故!」Joey不諱言他們外表睇落好cool,但其實因為內斂唔識交際:「你會覺得我哋好串咁,其實唔係,嗰時我哋好怕醜,我哋反而係最唔識social 嘅一對樂隊,起碼我自己唔敢主動,唔係串嘅,等如我依家見到啲後生嘅,點解唔睬我,跟住我問番佢哋,佢哋話好驚我哋,就係咁嘅情況。」
太極成員好有默契,坐埋一齊做訪問,就好似平日聚會傾偈一樣,相當有親切感!

太極成員好有默契,坐埋一齊做訪問,就好似平日聚會傾偈一樣,相當有親切感!
拒絕妥協
拒絕妥協

本來就夠自我,太極一路走來堅持音樂理想實事求是不嘩眾取寵!亦曾因為不妥協而失望過,95年他們合作十年後,在北京製作大碟《Utopia 》後決定分開發展。原來他們曾被唱片公司要求創作較商業的歌曲。「我哋一出嚟就做唱片,就一齊十年,跟住大家有啲理想,好似Joey、Patrick、德哥咁!」低音結他手兼太極領隊蛇仔(盛旦華)說Joey亦透露當時面對着一個難題:「再加埋一樣嘢,有人要我哋作一啲歌,覺得我哋嗰啲唔夠好!」Patrick:「覺得我哋作嘅唔夠經典,要經典啲!」

Joey:「又唔係話好商業嘅,係話我哋嗰啲唔係好夠,唔係老闆諗到嘅嘢囉!」Patrick:「佢話要作首歌俾我哋!」蛇仔:「但呢個唔係主要原因,坦白講當時所有人都好忙,點解要去北京?就係因為大家都有工作,去到後期直情無時間創作歌曲。後來先諗到一個方法,就係去北京錄音。往事如煙,但真我太極始終如一,歲月可以留下風霜,但吹不散太極堅毅的團隊精神!
太極95年推出大碟《Utopia 》之後分開發展,唱片更在北京錄製,原來唱片封套最初不是這個版本。

太極95年推出大碟《Utopia 》之後分開發展,唱片更在北京錄製,原來唱片封套最初不是這個版本。




撰文:琪琪

攝錄:曾衞惠

場地提供:南洋酒店

----------------------------

和你壹起撐住香港主題海報 全港良心商戶免費派發

了解更多

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!