掃呢頁CODE去手機

2021年6月16日 星期三

陳卓賢家庭聚會冇預索模女友 拋低偶像包袱毋懼素顏出鏡 #陳卓賢

人氣組合MIRROR成員陳卓賢(Ian)和小薯茄成員麗英今午現身旺角米線店為新品宣傳,大會送上米線蛋糕補祝Ian本月9日的28歲生日。Ian生日聲勢絕 ...






人氣組合MIRROR成員陳卓賢(Ian)和小薯茄成員麗英今午現身旺角米線店為新品宣傳,大會送上米線蛋糕補祝Ian本月9日的28歲生日。Ian生日聲勢絕不遜於隊友姜濤,獲Hellosss(Ian fans)萬在多區落大型燈箱廣告賀生日及送上星星做厚禮,另又包場舉行偶像生日慶祝活動,可惜Ian連日忙於工作未能親自前往打卡紀念。

Ian透露生日當天開工度過,只和家人簡單食飯慶祝,索模女友盧慧敏(Amy Lo)則無份融入家中,Ian尷尬說:「遲啲時機成熟再同大家報告吓。」Ian雖然沒收到女友禮物,反而着重簡簡單單心意,一句生日快樂已足夠。

另外,提到話題節目《調教你MIRROR》出街後,看到成員中私下真性情,甚至大膽挑戰素顏,Ian說:「對於我來講冇障礙,反而好開心,唔使化妝,一嚟就開工。」最新一集節目還原MIRROR fans到梅窩私下追星真相,當日12子要向fans鞠躬道歉,Ian說:「節目裏面講晒,明白fans出發點係鍾意我哋,但阻礙到拍攝。」他慶幸自己沒有被瘋狂私追,又讚fans知道他怕人多。

Ian表示月初生日時,跟家人食飯慶祝冇預女友。


Ian今日出席活動,獲客戶補祝生日。


不少fans在場支持Ian。


小薯茄成員麗英同樣獲邀出席活動。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!