掃呢頁CODE去手機

2021年6月16日 星期三

陳欣妍印度廟拜神講Mike導 YouTuber新德莉莉帶旨呈闖重慶大廈 #陳欣妍

香港人對印度並不陌生,電影就有「印度劉德華」之稱阿米爾罕(AamirKhan)主演的《作死不離3兄弟》、《打死不離3父女》等片,叫好叫座。早前印裔導演 ...






香港人對印度並不陌生,電影就有「印度劉德華」之稱阿米爾罕(Aamir Khan)主演的《作死不離3兄弟》、《打死不離3父女》等片,叫好叫座。早前印裔導演Sri Kishore拍了一套港式Bollywood電影《我的印度男友》,找來陳欣妍、YouTuber新德莉莉(New Dellily)演出,旨呈唱的主題曲《印度咖喱因乜呢》,被網民讚甚有Bollywood風格。

早前新德莉莉充任導遊帶陳欣妍同旨呈到印度廟參拜,他們一行三人去到位於跑馬地黃泥涌道的印度廟。進廟前莉莉提醒各人要右腳先踏入門口。媽咪教落「入屋叫人,入廟拜神」,莉莉先帶他們去洗手︰「入廟前要除鞋同洗手,不過洗咗手就唔可以用嚟除鞋,唔係就要洗多次。」她指印度有超過一萬位神,各人可以依照喜好同需要去拜,陳欣妍同旨呈就去了祈求平安同財運。

入廟後莉莉話要先敲三次鐘,因為廟內有印度三位大神,分別是「毀滅之神」濕婆、「創造之神」梵天、「維護之神」毗濕奴。在韋家輝導演的作品《喜馬拉亞星》入面,就提到過梵天。莉莉話︰「最右邊嗰位就係濕婆,印度人唔食牛,因為牛係濕婆嘅動物,我哋尊重蛇,因為蛇係濕婆嘅武器同動物。」跟着她又教陳欣妍同旨呈拜梵天求財,即是泰國人拜的四面佛。

陳欣妍早前為Mike導執導的節目《美女郊遊遊》任主持,今趟是第一次做電影女主角,自言是兩種完全不同經歷︰「《美女郊遊遊》係一個真人騷綜藝節目,所以冇得預先準備,所有嘢都係臨場反應,要喊就喊、笑就笑。拍戲事前可以做好多功課,可以由圍讀開始,到試戲,好多嘢都可以預早同導演溝通,兩件事性質唔同。」

論到辛苦程度,陳欣妍話︰「《郊遊遊》辛苦啲,合作嘅兩位導演都鍾意嘅,不過對Mike導係『又愛又恨』,愛佢係我哋一拍即合,恨佢逼我突破自己,而印度導演(Sri Kishore)畀咗好多衝擊。」陳欣妍之前對印度認識,只停留在飲食文化及衣飾,拍完電影後才有深一層了解︰「今次認識到印度人好直接,第一日就講『我愛你』,現場問返印度朋友本身戀愛經驗,原來就係咁真同直接,可能覺得快,原來佢哋好直接表達,唔會諗咁多,反而幾鍾意咁簡單。」近年欣賞過不少印度片,故事是有點老土,笑中有淚、淚中有笑,她說︰「我鍾意呢種元素老土但感人,好似睇《起跑線》唔會有一分鐘去篤手機。」



莉莉於香港土生土長,在YouTube她主要介紹印度相關知識,有講「恆河水洗完衫直接飲?」、「 印度冰條」同「印度強姦之迷」三條片,都有過10萬點擊。莉莉話今次拍戲最大得着,是學曉跟不同人合作同溝通︰「因為喺YouTube世界,係得自己一個對住相機,或者你最多就係一兩個同事幫你拍片,拍戲就唔同。」如果想同印度人做朋友,莉莉話有幾樣禁忌要知,她說︰「對我哋嚟講,唔可以笑我哋宗教、唔可以話我屋企人。對我哋文化有乜嘢疑問,可以直接啲問。」

她指有不少香港朋友都會問:「邊度食咖喱最正宗?」莉莉笑話︰「嚟我屋企食囉,自己屋企嘅咖喱係我哋最鍾意同好食。印度人係唔會畀錢出去食咖喱。」另外,旨呈今次為電影唱主題曲,當日他以一身印度裝束亮相︰「你睇我一身衣着就知,今次錄呢首歌,係加咗『印度式感情咖喱』,希望可以跳出港式嘅框框。」錄音前他專誠上網做資料搜集,留意印度口音的廣東話,更專誠到尖沙嘴重慶大廈買衫,增加自己代入感。

另外,有「芒果之王」稱號的印度Alphonso芒果,打從3月到6月尾當造。莉莉帶旨呈同陳欣妍到尖沙嘴的重慶大廈,她透露印度人都喜歡到此買地道用品,特別是香料。陳欣妍話在電影開拍前,導演Sri帶隊行過一圈,簡單了解印度人的生活。他們一行三人由莉莉帶隊,入到一間相熟的印度士多,內裏擺滿印度香料同食物,Alphonso芒果售價大概是15元左右一個。

撰文︰何永寧

攝影︰仇志德

攝錄︰葉君海 陳慧安

陳欣妍早前同旨呈到跑馬地印度廟拜神。(蘋果日報)


入廟前要除鞋,但洗淨的雙手不可以接觸鞋。(蘋果日報)


莉莉帶陳欣妍同旨呈去印度廟求神。(蘋果日報)


敲三下鼓通知廟內三位大神。(蘋果日報)


陳欣妍同旨呈拜梵天求財。(蘋果日報)


入屋叫人入廟拜神。(蘋果日報)


莉莉話3月到6月印度芒果當造,所以專登帶欣妍同旨呈去買。(蘋果日報)


莉莉話作為印度人都喜歡逛重慶大廈。(蘋果日報)


印度人直接,第一次見面就會講「我愛你」。(《我的印度男友》劇照)


陳欣妍同沈殷怡拍《美女郊遊遊》,以三點式行山作賣點。(資料圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!