掃呢頁CODE去手機

2021年6月16日 星期三

調教你MIRROR丨12子團結有共識面對私追fans 姜濤「怒罵」言辭其實溫和有禮 #姜濤

MIRROR的12位成員在ViuTV節目《調教你MIRROR》過去6集中,已有多位成員被梁祖堯調教。今集來到人氣王姜濤,由《全民造星》開始已儲落一大班 ...






MIRROR的12位成員在ViuTV節目《調教你MIRROR》過去6集中,已有多位成員被梁祖堯調教。今集來到人氣王姜濤,由《全民造星》開始已儲落一大班姜糖的姜濤,經常面對「私追」問題,而今次梅窩之旅,亦同樣出現大班fans聚集在現場,一度令MIRROR要「滯留」在酒吧兩日,只可以篤波解悶,嚴重阻礙拍攝進度。最後12子決定到酒吧外勸fans離開,結果觸發fans連串風波,而今集節目,便原汁原味還原當日整件事件的始末。

在節目中,只見12子在酒吧商量後,眾人一致通過打算出去勸喻fans離開。AK(江𤒹生)和Stanley(邱士縉)提議說話要直接些,Ian(陳卓賢)就主張一開始要向fans交代阻礙拍攝的嚴重性,眾人亦提議交由MIRROR隊長Lokman(楊樂文)和今次梅窩camp的隊長姜濤代表大家發言。而梁祖堯亦在過程中,向MIRROR經理人花姐以facetime交代整件事始末。

(節目截圖)


(節目截圖)


(節目截圖)


(節目截圖)


(節目截圖)


(節目截圖)


(節目截圖)


之後,隊長Lokman帶頭和其他11位成員在馬路上的安全島一字排開,向面前fans開腔。Lokman說:「其實見到大家山長水遠咁入嚟,由朝等到晚,我哋係開心但心痛。節目組安排好多行程同議題,但因為大家太熱情,阻礙咗拍攝,其實我哋想喺呢個節目中做更好嘅自己,想做一個好嘅節目畀大家,希望大家可以畀到少少空間我哋同製作組,等我哋可以做更完美嘅節目,到時可以畀大家欣賞。」

AK亦接着說:「今次節目對我哋嚟講好難得,第一日入camp,節目組係希望呢個trip令我哋可以放低MIRROR呢個包袱,每次見到你哋早到又遲走,我哋係開心但亦好痛心,將來我哋依然有好多機會見面同影相,希望今次旅程 ,大家可以畀我哋空間去拍攝。」

輪到姜濤,他首先向fans講「辛苦晒大家!」之後他說:「其實一直以嚟,好少公開同fans講嘅,例如私追嘅問題,開心大家陪住我哋,但呢個trip,大家行為令我有少少唔開心,我有責任保護你哋,唔想俾我以外嘅人話你哋,與其俾工作人員話,不如我自己講出嚟。事實上冇諗到大家嘅存在會阻礙我哋嘅工作,辛苦大家嘅等候,但希望我哋可以做到雙贏嘅地方,希望你哋返屋企休息,畀少少空間我哋,始終大家繼續留喺度會有危險,希望唔好令我難做,希望大家以後能成為我驕傲嘅一份子。我唔阻止你哋繼續留低嘅自由,但若果私追跟得太貼嘅話,我係唔會作出任何反應畀大家,希望大家快啲離開。」

雖然當晚梅窩事件引發部份姜濤fans「退糖潮」,但觀乎姜濤當晚的言辭,未有如當初所說的「怒罵」、「侮辱」。而看完今晚節目,網民亦為MIRROR抱不平,指他們對fans的言語溫和有禮,與之前部份fans所說的大相逕庭。而事後姜濤和Tiger、梁祖堯再說起此事時,Tiger坦白說應該早就要處理同類問題,姜濤亦覺得MIRROR內部問題曾經非常嚴重,甚至會令MIRROR解散,當晚團結處理問題,是MIRROR團結的里程碑。

(節目截圖)


(節目截圖)


(節目截圖)


(節目截圖)


---------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!