掃呢頁CODE去手機

2021年6月18日 星期五

陳國峰:陳國峰「冇飯開」重回健身行業 內外地工作乜都試 #陳國峰

剛與無綫完成經理人合約的陳國峰(Penny)出席網上音樂會,未知是否回復自由身比較放鬆,竟然睇錯鐘遲到出席綵排,幸好及時發現未算遲太多,他解釋:「呢兩 ...






剛與無綫完成經理人合約的陳國峰(Penny)出席網上音樂會,未知是否回復自由身比較放鬆,竟然睇錯鐘遲到出席綵排,幸好及時發現未算遲太多,他解釋:「呢兩日都好恍惚,尋日(16日)仲去錯地方採排,太緊張(完咗約唔係應該放鬆咗?)唔係呀,依家自己跳咗出嚟,好多嘢要親力親為,同埋要唱歌我會好緊張,(應該駕輕就熟?)你叫我即興唱我冇問題,反而要好有預備去做個live show我會緊張。」他指為今晚音樂會揀選了多首經典電影歌曲,他説:「今晚主題我自己諗嘅,因為自己鍾意睇電影,睇戲時有本身嘅畫面,而入面嘅歌就令你更容易投入套戲,有時當你聽番啲歌就會聯想番電影嘅片段,好似今晚我揀嘅歌其中一首係哥哥(張國榮)嘅《追》,每次一聽我就會諗起哥哥彈琴嗰一幕,依家講起都起晒雞皮。」


近日他於社交網放相展示fit爆身形,表示預備重回健身教練行業,問他離開行業多年會否有大轉變,有否「收吓風」了解行情以免脫節,他説:「冇呀,不過依家多咗比較功能性嘅訓練好似TRX之類,大型健身公司少咗囉,同埋倣效外國多咗24小時嘅健身室,(會唔會做全港第一個通宵教練?)唔會啦,貓頭鷹時段收貴啲吓話,哈哈!」
至於除教練以外會否再有其他工作想做,他坦言:「你畀咩我都做,之前有諗過做職業司機添,但計過時間長,架車嘅消耗又係皮費,計落都係唔划算。」現時與無綫仍有兩年藝員合約的他,表示會視乎情況再作打算:「真係冇飯開唔通仲堅持陪個仔咩,我自己唔食我個仔都要食嘛,睇吓呢兩年有咩機遇,有機會內外地工作都會試吓。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!