掃呢頁CODE去手機

2021年6月18日 星期五

《造美人》OK姐預測被淘汰 Ice貴婦look現身TVB新劇 #TVB

ViuTV另類選美節目《造美人》即將進行第二輪淘汰賽,在12名參賽者中淘汰兩人,餘下10人將繼續進入比賽。在昨晚播出的一集,鄧兆尊及網絡紅人達哥在「抱 ...






ViuTV另類選美節目《造美人》即將進行第二輪淘汰賽,在12名參賽者中淘汰兩人,餘下10人將繼續進入比賽。在昨晚播出的一集,鄧兆尊及網絡紅人達哥在「抱石大賽」點評完12強攀石姿態後,她們再進行化妝比賽。

向來為節目製造不少話題的OK姐在攀石環節,即使排練時多次表示不情願,一時指自己抽筋,一時又說自己已盡力,但爬幾步已經嗌攰,最後要出動救命梯才平安落地,到正式拍攝後,OK姐幾經艱辛才勉強完成,事後OK姐喊說:「爬唔到嘛,你哋又覺得我好似冇努力,其實我已經好努力,對手好好痠,人哋成日都話我唔盡力,但係我真係好驚整親,整親都未必做得好,你哋話盡力做,我係錫身嘛,盡力做即係唔錫身去做,唔錫身咁即係受傷囉!」但她又認為自己已是超水準發揮:「抱石嗰啲算係交足功課,有努力做到最好。」

後來三個主持分享對12強的睇法,提到OK姐,沈殷怡先說:「佢仍然係初賽好收埋自己。」娟姐續說:「覺得佢嘅心態係嚟學嘢,如果學到梗係好,但係對其他11個女仔唔公平。」而強尼反而覺得:「我哋為佢做咗咁多嘢,但係feel唔到佢返去有幾咁勤力做,我諗佢未到嗰種好想!」雖然淘汰名單今晚才播出,不過已經有網民猜測OK姐將會被淘汰,有人說:「雖然有進步,但係表現得唔積極。」「Ok姐係改變咗好多,但佢真係好懶完全冇心學!」「其實ok姐係代表咗好多香港女仔,心好想改變,但又覺得自己唔得,唔夠努力,但又覺得自己努力咗,大家好期待佢最後可以變自信。」

另一方面,參賽者之一的Ice竟然出現在TVB昨晚播出《寶寶大過天》,劇情是一身貴婦look的Ice帶着女兒,與馬國明和岑麗香去名校面試,片段只有短短幾分鐘,但很快被網民發現,Ice在IG限時動態分享片段並說:「估唔到仲會喺TVB見到我,上年6月拍!」其實過往Ice亦曾參與不少劇集演出,她亦不時晒與藝人合照,當中包括周嘉洛、羅仲謙、萬綺雯和李佳芯等。

OK姐在排練時表現得不太情願。(影片截圖)


OK姐哭訴自己已經盡力。(影片截圖)


(影片截圖)


與李佳芯合照。(IG截圖)


萬綺雯(IG截圖)


Ice昨晚被發現在《寶寶大過天》出現。(影片截圖)


(影片截圖)


Ice在IG留言表示劇集在去年6月拍攝。(IG截圖)


網民留言。(FB截圖)


網民留言。(FB截圖)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!