掃呢頁CODE去手機

2021年7月19日 星期一

黎明:【尾場嘉賓係…】黎明借「棺材」暗示已再婚 #黎明

天王黎明(Leon)一連9場的《Leon黎明Talk&Sing2021紅館演唱會》來到尾場,繼續有班好友李嘉欣及其老公許晉亨、衛蘭、蔡思貝、余德丞、「 ...






天王黎明(Leon)一連9場的《Leon黎明Talk & Sing 2021紅館演唱會》來到尾場,繼續有班好友李嘉欣及其老公許晉亨、衛蘭、蔡思貝、余德丞、「折骨Ben」趙祥誠及寰亞娛樂老闆林建岳等到場力撐。


身穿黑白西裝的黎明型爆出場即獲全場「黎太」的尖叫聲歡迎,一口氣連唱多首名曲瞬間掀起高潮,冧得Fans一齊大合唱,歌聲震懾紅館!有Fans為同偶像隔空Selfie,不惜衝上台前Standby。


唱畢《情深說話未曾講》,Leon開始Talk騷部分,除去白色西裝褸兼行勻全場揮手打招呼,一舉手一投足都令Fans High爆歡呼,他笑說早在20多年前去韓國宣傳時,便被要求用手指做心心手勢影相,不過他坦言不太喜歡:「返到香港都做過1、2次,通常畀人叫嘅,當然做咩手勢係自己決定,但我個人唔太喜歡呢啲細微嘢,特別係男人,令含蓄嘅人更含蓄,熱情嘅人做又冇感覺。」續抵死笑言若現時做給山頂的Fans睇,怕被誤以為捽膠布或拎住支牙籤,倒不如直接講「I Love You」,起碼即時知道大家反應,再抵死舉例:「點解呢個動作永遠唔會出現喺悲情電影?因為如果有個人瞓喺地下就快死,主角攬住佢做呢個手勢,對方都唔會醒番,最多笑番醒!」


Leon直言自己並非「金句王」,只是以前接受傳媒訪問時經常「跳線」,才有這個稱號:「成日靈機一觸講咗啲嘢出嚟,其實都冇話金唔金句,今晚我盡量講啲大家明嘅嘢,經過咁長嘅歲月,好多謝大家出現喺度。」話雖如此,但之後講到夫妻關係時,因有朋友跟他說另一半婚前、婚後兩個樣,Leon按捺不住爆啜核金句:「我同佢哋講核心嘅外圍就係愛情,核心嘅內圍就變咗親情,(婚後)層次的確提升咗,喺地球上,我哋生活喺表層,核心入面好熱住唔到人,所以大家要互相珍惜、愛護同擁有。」


然後Leon順帶談到結婚是男人的墳墓,惟突然欲言又止,扯開話題說要請嘉賓上台,未幾,只見他一支公「原封不動」再登場,氹得Fans哈哈大笑,他跳Tone一人分飾兩角:「黎明請黎明係冇問題嘅,頭先個黎明已經入咗棺材,我代佢由棺材行番出嚟,唱《情緣》畀大家聽,每一個愛都係由緣分同感情做起步點。」眾所周知Leon一向低調處理戀情,但繼首場嘉賓林海峰稱呼其女友Wing做「黎明太太」後,沒有否認的Leon是晚自認進入婚姻墳墓,疑似間接承認再婚!


最後換上套淡黃色西裝上台的Leon,唱完《夏日燒著了》再度多謝Fans一直以來的支持,又突然笑說:「有時都想坐喺台下面睇黎明唱歌,但唔得⋯」又識趣在心口置做心心手勢繞場一周,繼而大講祝福金句:「客氣說話唔多講,祝福說話講多兩句,身體健康、開開心心、工作順利、拍拖開心、家庭開心、總之大家平平凡凡過個美好人生!祝福大家平凡人生就是美!」而臨完場時,Leon再度「出招」:「星期一繼續返工!祝大家有個愉快嘅晚上,Bye Bye、保重、Take Care,我哋好快再見!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!