掃呢頁CODE去手機

2021年8月24日 星期二

麥美恩:明恰視后李佳芯!麥美恩入行10年恨做女一 #李佳芯 #視后 #麥美恩

藝人麥美恩(Mayanne)的「傻大姐」形象深入民心,她在熱播劇《智能愛人》中表現亮眼,飾演沒有人生目標、只有愛情的「古家儀」,直至Ali飾演的機械人 ...






藝人麥美恩(Mayanne)的「傻大姐」形象深入民心,她在熱播劇《智能愛人》中表現亮眼,飾演沒有人生目標、只有愛情的「古家儀」,直至Ali飾演的機械人「阿寶」出現後,幫忙她很多外,同時亦令她的缺點表露無遺,她說:「最醜惡、最Mean都發洩喺阿寶身上,教晒人最唔好嘅嘢畀阿寶,令佢學識妒忌、憎恨、自我中心。」對此她坦言大有難度:「呢個人去到好盡,好Mean好自私,我睇劇本時有少少唔舒服,都擔心觀眾未必接受到,但監製就話呢個角色之後會有反差,同埋係要去到咁盡,先有同阿寶咁紮實嘅姊妹關係。」


首次同Ali合作拍劇


今次是首次與Ali合作拍劇,但二人早在節目《學是學非》時已合作,Mayanne笑言今次角色對調:「今次恰得阿寶好緊要,同以前我係下靶位掉轉,唔慣呀!下靶位容易被人同情。」而今次又會乘機虐待「弟弟」陸永:「現場我哋加咗好多肢體語言,我捏佢、虐待佢、搣佢,排位時好開心,佢又會幫你諗埋對白點樣搞笑啲。」唯獨劇情就被「男友」陸浩明食住,她笑言二人太熟,拍感情戲要忍笑,笑謂最親密的場面,是對方錫她額頭已很夠。


被主持耽誤的演員


主持出身的Mayanne被封為新一代「搞笑綜藝女王」,近年就開始參與拍劇,今次角色戲份是最重,她笑言算是還了婆婆的心願,因對方很愛看無綫劇集。對於網民大讚她演技好,又指她是「被主持耽誤的演員」,她坦言:「冇耽誤嘅,我個起步係有啲唔同,但我冇浪費過我做主持嘅嘢,主持同演員係相輔相成,例如啲人話我背嘢好快,就係由做主持訓練返嚟。」2011年選港姐的她,今年是入行第10年,坦言希望有機會嘗試做女一,問到目標可會劍指視后?她說未有想太多,認為有好角色很重要:「好似今次角色唔係女一,但發揮都幾好。」


髮型:Kenneth Tung
場地:HEXA六公館

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!