掃呢頁CODE去手機

2021年8月24日 星期二

港姐2021:爭做港姐決賽司儀 周嘉洛吳偉豪打定輸數 #吳偉豪 #周嘉洛 #港姐 #港姐2021

無綫力捧的四位小生周嘉洛、吳偉豪、黃庭鋒及丁子朗,昨晚(22日)為港姐準決賽擔任司儀,他們事前獲無綫副總經理曾志偉及「大師兄」錢嘉樂提點,故表現相當出 ...






無綫力捧的四位小生周嘉洛、吳偉豪、黃庭鋒及丁子朗,昨晚(22日)為港姐準決賽擔任司儀,他們事前獲無綫副總經理曾志偉及「大師兄」錢嘉樂提點,故表現相當出色,令整個Show添不少生氣。


周嘉洛接受東網訪問,問到覺得自己表現如何?他謙稱:「我覺得自己表現一般,我始終唔係上大場面嘅材料,我嘅風格唔係咁啱做港姐司儀,下次會注意再做好啲,不過好開心,嘉樂哥又冇架子,成件事好開心、舒服,志偉哥又好着緊,事前畀咗好多意見我哋,大家都好想我哋可以發揮到。(將你啲緋聞擺上枱唔介意?)緋聞一早夾稿時已經夾咗,都係想搞吓氣氛,自己唔介意嘅,要澄清都澄清咗,都係搞啲娛樂性啫!」


而黃庭鋒受訪時說:「大家都做得好好,錢嘉樂嘅投入同埋事前準備,都畀咗好多意見我哋,特別係Opening,我哋練咗好多次,因為佢哋話開頭做得好之後,就會做得好順。」他坦言今次是首次於一廠做大騷司儀,覺得非常開心、享受。


至於口齒伶俐的丁子朗,表示做過多次大騷司儀,今次是最開心的一次,他說:「覺得自己合格嘅,仲有進步空間,之後真係只會揀我哋其中1位做之後嘅決賽司儀,我當然想做公司每個大騷就似寶石咁,要儲齊,我只係欠港姐決賽,希望有機會做到不過如果志偉哥見到我哋今次表現好,網開一面畀晒我哋4個一齊再做就好喇!」


而吳偉豪自評今次只得50分,他說:「都有啲㪐㩿,尤其Live Show有啲壓力,但成個流程都順嘅。(覺得決賽有冇機會做司儀?)我覺得都冇乜,因為庭鋒同子朗都好有經驗,做得好啲!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!