掃呢頁CODE去手機

2021年8月24日 星期二

靠龍婆一角深入民心 羅蘭姐:初初以為係做「聾婆」 #羅蘭

羅蘭姐初時以為導演找她演「聾婆」。
靠龍婆一角深入民心羅蘭姐:初初以為係做「聾婆」羅蘭姐初時以為導演找她演「聾婆」。羅蘭日前獲薛家燕的邀請,與鬼王潘紹聰接受新城節目《光影夢工場》訪問,入 ...




靠龍婆一角深入民心 羅蘭姐:初初以為係做「聾婆」

羅蘭姐初時以為導演找她演「聾婆」。

羅蘭日前獲薛家燕的邀請,與鬼王潘紹聰接受新城節目《光影夢工場》訪問,入行超過60年的羅蘭姐,曾參演超過三百多套電影,但最初入行原來是「睇人拍戲」,她笑說:「嗰陣我18歲,陪同學睇人拍戲。導演想搵人演工人,同學唔肯拍,我紮住孖辮,所以搵我去拍。嗰時係李鵬飛(鵬飛叔)做老爺,老爺講完對白,我應一聲『哦』」就可以。」機緣巧合之下,羅蘭姐就獻出了「第一次」:「當時我屋企環境好差,冇錢交學費。冇學返,就跟同學去睇拍戲,做完嗰一場臨記有10蚊,但我唔敢同屋企人講,因為屋企人覺得『成人不成戲,成戲不成人,貪威識食練精學懶,你就去做戲』!」

羅蘭姐早前接受家燕姐的訪問。
羅蘭姐早前接受家燕姐的訪問。
羅蘭飾演龍婆深入民心。

羅蘭飾演龍婆深入民心。



當以為『明星夢』已完,但其實才是羅蘭姐真正的開始:「三日後,劇務去我屋企搵我再拍另一場,媽媽好驚訝,唔准我出門口。劇務求媽媽,話如果連唔到戲佢就會失業,所以媽媽心軟俾我去拍,最後媽媽跟去片場,拍完戲後媽媽想我繼續搵工,但我當時未有身份證,好多工都唔請,所以我求媽媽俾我再去拍戲,點知從此就拍咗好多套。」





講到恐怖片,羅蘭姐在電影《七月十四》中飾演龍婆,一定最深入民心,但原來羅蘭姐最初以為是演「聾」婆:「當時導演嚟搵我,我仲以為係做『聾」婆,其中有一幕要敲經念佛,但導演又冇話係咪『聾』,我當時冇再追問就照做。記得有一幕係劉青雲同陳明真去完舊屋坐車走,龍婆喺車頂大力拍落去,呢一幕嚇親好多觀眾。」其後龍婆角色變成又識問米,同鬼神掛勾,羅蘭姐作為天主教徒,亦曾經因此而問過神父:「有日安德尊喺化妝間問我,作為天主教徒但做問米婆有冇抵觸?我本身都冇諗過呢個問題,於是我見到神父就請教佢,神父話我係演員,我知道而家只係做戲,咁就冇問題喇。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!