掃呢頁CODE去手機

2021年11月25日 星期四

網民熱話:32E林明禎攬實細佬游水惹熱議 網民:玩得有啲過火 #林明禎

馬來西亞女神林明禎擁有32E豐滿上圍同Fit黃蜂腰,加上樣子甜美,俘虜咗唔少宅男嘅心!佢除咗有個索家姐林詩枝之外,仲有兩個細佬,佢話好錫細佬,佢話過如 ...






馬來西亞女神林明禎擁有32E豐滿上圍同Fit黃蜂腰,加上樣子甜美,俘虜咗唔少宅男嘅心!佢除咗有個索家姐林詩枝之外,仲有兩個細佬,佢話好錫細佬,佢話過如果細佬畀人恰嘅話,佢一定會出盡辦法保護去細佬嘅!但係佢因為成日為工作要周圍飛,所以佢今年返唔到馬來西亞同細佬慶21歲生日,所以佢喺社交網晒出舊合照,留言:「今天家裏的小寶弟21歲生日,不知道多少年沒幫小寶弟慶祝生日了,然後也只有舊照發發,健康快樂喔!」佢仲有大晒以前同弟弟去游泳嘅片段話:「不知現在跳水技術如何了!」


片中睇到佢喺泳池從後攬實細佬,騎上去要細佬孭住佢游水,佢哋就好似連體嬰一樣咁游水,場面相當甜蜜,唔知以為佢係同另一半「鴛鴦戲水」呀!除此之外,喺食飯嗰陣,着上露腰裝嘅佢,飲住紅酒喺細佬身邊跳舞扭動蛇腰,玩到好忘我咁喎!


唔少網民睇完片段之後都議論紛紛,有網民就話「覺得佢同細佬玩得有啲過咗火」、「地球上最幸福的弟弟」,有網民就話「好想有個咁嘅家姐」、「我也想當她弟弟」,而有網民就話佢被細佬「無視」嘅舉動覺得好好笑,因為佢大晒黃蜂腰,喺細佬身邊跳舞嗰陣,佢細佬望都冇望過佢一眼,只係專心睇手機囉!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!