掃呢頁CODE去手機

2021年11月25日 星期四

假冒女團.專訪︱李靜儀Heidi讚Anson Lo勤力:最忙時都冇佢咁癲 #Anson Lo #Heidi #李靜儀 #盧瀚霆

SuperGirls成員李靜儀(Heidi)早前在新戲《假冒女團》中與MIRROR成員AnsonLo(盧瀚霆)、《全民造星III》十強李炘頤(Alin ...




Super Girls成員李靜儀(Heidi)早前在新戲《假冒女團》中與MIRROR成員Anson Lo(盧瀚霆)、《全民造星III》十強李炘頤(Alina)、蘇皓兒(Chloe)和新人陳紫萱合作,電影亦於今日(25/11)正式在各大院線上映。談到拍攝點滴,Heidi接受《香港01》專訪時坦言過程非常開心:「入劇組時我特登減咗幾磅到107磅左右咁入去,但我係肥住出嚟,因為監製、導演好邪惡,成日都買勁多嘢食,成日『萬歲』,又炸髀又雞翼又糖水又珍珠奶茶,邊有可能唔肥!(你唔係演女團咩?唔係要Fit咩?)係呀,又要露腰又盛,唉!(咪擠晒啲肉出嚟?)少少」

點擊下圖觀看Heidi做Gym英姿:

Heidi做Gym有姿勢有實際。(梁碧玲攝)


Heidi做Gym有姿勢有實際。(梁碧玲攝)


Heidi做Gym有姿勢有實際。(梁碧玲攝)


這車軚真心重,Heidi亦真係拉得郁,犀利。(梁碧玲攝)


這車軚真心重,Heidi亦真係拉得郁,犀利。(梁碧玲攝)


坐定定影靚女相。(梁碧玲攝)


坐定定影靚女相。(梁碧玲攝)


坐定定影靚女相。(梁碧玲攝)


熱個靚身。(梁碧玲攝)


做唔做運動都係咁靚。(梁碧玲攝)


做唔做運動都係咁靚。(梁碧玲攝)


呢個動作好講求Core嘅力量。(梁碧玲攝)


呢個動作好講求Core嘅力量。(梁碧玲攝)


少啲腿力都唔得。(梁碧玲攝)


Heidi真心靚。(梁碧玲攝)


Heidi真心靚。(梁碧玲攝)


Heidi真心靚。(梁碧玲攝)


Heidi真心靚。(梁碧玲攝)


Heidi又大爆主角Anson Lo面對美食不為所動:「因為佢喺套戲都有性感演出,所以逢親呢啲場口,佢出場前都會做Push-up、Sit-up。(點睇呢位後輩?)佢真係好勤力,亦戥佢辛苦,但我哋成日都同佢講,『紅嘅代價就係咁,就係冇得瞓覺,你想唔想紅?』」她又指Anson Lo當時除了拍戲,還要拍MV,試過連續幾十個鐘頭零睡眠:「我最忙嗰時都冇咁癲,就算Super Girls工作加自己工作同拍劇,每日都仲可以瞓兩三個鐘,係講瞓落張床度,而佢係只可以車上偷時間休息。」

話咁快Heidi已經踏入「29+1」兼入行九年,她笑指雖然Anson Lo經常叫她「前輩」,但仍然覺得自己好像入行不久:「感慨總有少少,『我嘅青春咁就冇咗喇』,但其實我都好鍾意自己呢個階段,女仔唔同階段都有唔同嘅靚,以前就Baby Fit好可愛,而家就開始係輕熟女,多咗份沉澱,各有各好,最緊要就係享受當下。」Super Girls現正處於「單飛不解散」的狀態,Heidi坦言拍攝過程亦令她回想起休團前的時光:「正式開戲之前要排舞,又要上功夫堂,仲要錄主題曲,所有嘢都係以前女團經歷過。(習慣咗單飛?)開頭唔習慣嘅,而家都兩年喇,最驚嗰次都係年幾前出咗首廣告歌,要做訪問、行台,自己一個就有啲怯,因為習慣咗四個喺身邊傍住,以往就算緊張都係五個一齊緊張。」

Super Girls休團已經有一段頗長的時間,到底是否有機會重組,Heidi便指大家要再期待多一陣:「女仔去到呢個年紀,一定會覺得有目標未達成,大家就會去追尋。(你追尋緊咩?)我好Enjoy做舞台,我都好鍾意跳舞,但我亦都有個演員夢,想接觸多啲、發掘多啲自己唔同嘅面孔,我知演員呢條路係好難行,比起做組合更加難,所以有行內人睇咗套戲,覺得我做得唔錯,我知道咗真係感動到想喊。」

講起Heidi在Super Girls時期的「代表作」,不得不提那一張來自《鎂光燈下》MV花絮的經典GIF圖,她坦言一班粉絲時至今日仍然會在粉絲群分享這個GIF圖:「一齊笑下囉,唔通因為大家取笑我身材,我就要去隆胸咩!呢啲係屋企人畀我嘅嘢嚟,最緊要係未來老公唔介意就得,又唔係要畀大家睇!」她又笑住澄清自己的身材未似畫面般有「視覺效果」:「嗰次係要箍實晒,件衫係泳衣質地,又驚走光所以用乳貼,我未去到咁Worse嘅!同埋我一直都唔係標榜好身材,所以一直冇特別去澄清,着衫好睇、夠用咪得囉。」她又笑稱有一次非常無聊地P圖將自己上圍增大:「結果係我唔襯我,但講明先,我自己都好鍾意睇身材好嘅女仔嘅。」

化妝:Melody Chiu 服裝:Adidas 場地:Fit Fat Club


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!