掃呢頁CODE去手機

2021年11月25日 星期四

王梓軒自爆童年頑皮事 激嬲老師被罰坐凳腳 #王梓軒

王梓軒以環保作主題即興創作。
王梓軒自爆童年頑皮事激嬲老師被罰坐凳腳王梓軒以環保作主題即興創作。王梓軒主持的《演鬥聽》成功贏得口碑,獲香港兒童基金會賞識,受邀開辦音樂創作課程,啟發 ...




王梓軒自爆童年頑皮事 激嬲老師被罰坐凳腳

王梓軒以環保作主題即興創作。

王梓軒主持的《演鬥聽》成功贏得口碑,獲香港兒童基金會賞識,受邀開辦音樂創作課程,啟發中、小學生的音樂創作潛能。早前他與演鬥band成員鄭嘉嘉和張可永(Byron)來到番禺會所華仁小學,向多位教育界要員及30位校長示範即興創作,更以環保作主題,用現場人士提供的「減炭」及「再重用」作素材,只花5分鐘就即興創作出一首兩分鐘的作品,不過外國長大的Byron,因記中文詞搞到甩嘴。王梓軒表示:「今次我哋三個帶咗一個小小示範,因為《演鬥聽》入面即興好重要,一個即興創作會係點㗎呢?最精采就係會甩轆,哈哈!」

王梓軒自爆小時候好多嘢問。
王梓軒自爆小時候好多嘢問。
王梓軒(中)只花5分鐘作好一首兩分鐘的歌。

王梓軒(中)只花5分鐘作好一首兩分鐘的歌。



王梓軒講到教育學生,分享自己兒時的頑皮事:「我小學時問啲問題好複雜,問到啲老師會嬲嬲地,覺得我煩,答唔到就攞張鐵凳反轉咗,我成堂淨係坐住張凳腳,佢係要不停懲罰我先會收聲,所以希望你哋唔好遇着呢啲。」

外國長大的Byron(左)因記中文詞搞到甩嘴。

外國長大的Byron(左)因記中文詞搞到甩嘴。
王梓軒受邀開辦音樂創作課程,啟發學生的音樂創作潛能。

王梓軒受邀開辦音樂創作課程,啟發學生的音樂創作潛能。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!