掃呢頁CODE去手機

2021年12月13日 星期一

青春本我|街頭快閃詹天文被撞 粉絲竟指鏡粉襲擊AfterClass #青春本我

鍾柔美(Yumi)、詹天文(Windy)等7位聲夢女學員,昨日(12日)到尖沙嘴街頭為劇集《青春本我》進行宣傳,吸引大批粉絲支持,期間未知是否阻礙了路 ...






鍾柔美(Yumi)、詹天文(Windy)等7位聲夢女學員,昨日(12日)到尖沙嘴街頭為劇集《青春本我》進行宣傳,吸引大批粉絲支持,期間未知是否阻礙了路人,一名身穿黑衣的女路人突然「逆線行駛」,硬闖人群當中,先將文凱婷(Aeren)撞開,繼面再撞開詹天文(Windy),由於事出突然,眾人均感到十分錯愕。

有聲夢fans事後將片段上載到YouTuber,共以」慢鏡重播妖台鏡粉襲擊聲夢女團 AfterClass 高音擔當 Windy 詹天文」為題,唔少網民都直斥該名女途人行為非常唔應該,但亦有人留言問點證明呢位女途人係鏡粉,畢竟片段只係拍攝到佢嘅背面,睇嚟呢位上載者似係想搞事居多,有人更留言表示「一個團體最緊要互相互補,唔係強調邊個擔當乜 擔當乜,仲有我唔係mirror粉絲, 但係你有乜證據係話mirror粉做, 比mirror粉知道搞大件事點算,你影衰嗮after class同聲夢呀」。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!