掃呢頁CODE去手機

2021年12月13日 星期一

我是現場|鄭欣宜與C AllStar合唱認有壓力:壓力大到生咗粒瘡 #C AllStar #鄭欣宜

《我是現場》音樂會004將在12月16-17日於九展StarHall上演,屆時CAllStar和鄭欣宜(Joyce)將以5人組合姿態現身。今天(13/ ...




《我是現場》音樂會004將在12月16-17日於九展Star Hall上演,屆時C AllStar和鄭欣宜(Joyce)將以5人組合姿態現身。今天(13/12)他們齊集葵涌為音樂會綵排,在傳媒面前唱起《白色信件》。

五人於綵排後接受《香港01》訪問,On仔(陳健安)指現時已經定好歌單,又說在綵排期間也幻想過,某些位置或會帶動演唱會氣氛:「有一部份我哋各自各會同欣宜發生一啲關係,可能喺角色上,編曲上,甚至係精神上、靈魂上,到時交畀觀眾睇下係咩關係。例如係我哋啲歌同欣宜啲歌原來係有一啲關係,大家現場聽到嘅時候,希望帶畀大家一啲震撼。」釗峰直言這次與Joyce合作,彷彿是緣分安排:「千揀萬揀,點解要揀我哋合作,原來我哋啲歌係有一種咁嘅連結。」

這次Joyce首次挑戰唱a capella,雖然自己花了不少苦工練習,但在綵排過程中也感到非常興奮:「我喺呢方面真係唔叻,同埋真係熬底,壓力大到個鼻生咗粒暗瘡,但係四位畀咗好多耐性同信心,幫我處理好每一件事。畢竟你哋夾咗咁多年,我係亂入嘅,但係出到嚟效果,原來有我嘅聲音都可以咁好聽。」King也笑說:「佢都幫咗我好多,當佢唱和音嘅時候,我就可以做返唱低音嘅角色。」Joyce也不禁輕輕抱怨,上星期綵排時四子都有空餘時間吃飯,但自己卻要一直排練,甚至連去廁所的時間也沒有,不過C AllStar卻說自己在用餐時間也留意Joyce綵排,因此才能做到無縫接軌。

今日叱咤頒獎禮開展「我最喜愛的歌曲」新一輪投票,C AllStar有望憑《留下來的人》爭獎。Jase直言希望歌曲更進一步,躋身最後五強,報答歌迷支持:「近排C AllFans做咗好多唔同類型嘅應援,例如由旺角走到尖沙咀,不停叫人投我哋首歌,如果最後入到五強,畀大家現場投票,對佢哋嚟講係一種回報。」至於早前Joyce獲商台和郵輪公司訂造應援郵輪,她說從禮物中可得到推動力,希望能證明自己值得擁有這份厚重的禮物。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!