掃呢頁CODE去手機

2022年3月22日 星期二

余錦基:太太舉行喪禮 余錦基心情平復:有心理準備 #余錦基

名人余錦基太太鄺桂萍最近離世,今日(21日)於灣仔循道衛理國際禮拜堂舉行喪禮,約下午3時舉行,直到下午4時半結束。余錦基受訪時被問到心情是否已經平復? ...






名人余錦基太太鄺桂萍最近離世,今日(21日)於灣仔循道衛理國際禮拜堂舉行喪禮,約下午3時舉行,直到下午4時半結束。余錦基受訪時被問到心情是否已經平復?他說:「因為太太昏迷咗好多年,都有心理準備。因為太太係基督徒,所以用基督教儀式,由仔女去安排 ,多謝親友過嚟,因為疫情下都唔能夠太多人嚟,都要限住人數。」


藝人高皓正陪伴醫生太太陸凱兒出席喪禮,太太是余錦基的契女,兩家人不時有往來,講到喪禮情況,他說:「因為有信仰 ,所以好平安 ,有好多祝福喺裏面,亦好欣賞佢哋之前幫助咗好多人。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!