掃呢頁CODE去手機

2022年3月22日 星期二

簡思恩:得C君賞識 簡思恩未畢業先做主持 #C君 #簡思恩

模特兒出身的簡思恩(Melody)去年底剛從無綫藝訓班畢業,未畢業便獲得主持節目機會,跟羅天宇、孔德賢及楊潮凱合作綜藝節目《咔嚓咔嚓》,她自認好彩,並 ...






模特兒出身的簡思恩(Melody)去年底剛從無綫藝訓班畢業,未畢業便獲得主持節目機會,跟羅天宇、孔德賢及楊潮凱合作綜藝節目《咔嚓咔嚓》,她自認好彩,並感謝C君給予機會:「C君知我有拍開Vlog,佢問我如果做一個以影相為主題嘅節目,我有冇信心去做,我當然話有興趣」她坦言本身喜歡演戲,但因為該節目令她愛上綜藝同時見到自己在主持方面有進步,令她獲益良多:「依家喺鏡頭前識得搞吓氣氛,咁當然仲有好大進步空間」
該節目每集都有不同攝影主題,幾位主持要影相鬥靚,Melody向來有拍片,做過幾年模特兒的她亦有不少被拍的經驗,她笑言:「我一開始係有少少高估自己,以為拍片同影相差唔多,但原來係唔同。我最初幾集都畀潮凱批評我雞手鴨腳,不知所措,後來有一集佢讚我有進步,我好開心,冇浪費佢哋對我嘅一番苦心,我都因為呢個節目,私下買咗部靚啲嘅相機,因為我係完美主義者。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!