掃呢頁CODE去手機

2022年6月7日 星期二

張達倫:張達倫與兒時偶像合作拍戲:唔收片酬都制 #張達倫

藝人張達倫於英皇電影《內幕》內,扮演吳鎮宇的警隊上司,更有機會拘捕及盤問「大狀」郭富城(城城),令他過足戲癮。不說不知,原來小時候的他視兩位男神為偶像 ...






藝人張達倫於英皇電影《內幕》內,扮演吳鎮宇的警隊上司,更有機會拘捕及盤問「大狀」郭富城(城城),令他過足戲癮。不說不知,原來小時候的他視兩位男神為偶像,故聞得今次有合作機會,令他相當雀躍﹗


達倫搞笑說:「我同導演麥兆輝講,話唔收片酬都要嚟拍,能夠同兩位偶像合作真係都好開心,今次當跟佢哋學嘢,麥導又指點我好多。(開工覺得最要準備啲乜?)坦白講,今次我全部都係文戲,拍得比較舒服,但一定要熟讀劇本,事關有好多拘捕嘅專業用語,我覺得要熟到順口開河,先會令觀眾信服。(盤問城城好緊張?)呢場戲未拍,不過我覺得期待多過緊張囉。」


雖然近日工作繁忙,但達倫仍不忘親子樂,帶囝囝「勁秋雞」Zachary碧波作樂。久違了的Zachary已4歲半,五官依然眉清目秀,這位「帥氣星二代」大有條件承繼爸爸的依缽。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!