掃呢頁CODE去手機

2022年6月7日 星期二

黎諾懿:黎諾懿臨陣失角色 李佳芯劉穎鏇唱歌氹番 #劉穎鏇 #李佳芯 #黎諾懿

黎諾懿最近雖然失落新劇角色,但主持兼監製的《仨心友行》大受歡迎,更推出第3輯。今次他請得「美女圑」李佳芯、劉穎鏇及麥美恩做嘉賓,展開尋找快樂心靈之旅。 ...






黎諾懿最近雖然失落新劇角色,但主持兼監製的《仨心友行》大受歡迎,更推出第3輯。今次他請得「美女圑」李佳芯、劉穎鏇及麥美恩做嘉賓,展開尋找快樂心靈之旅。3位靚女以小背心及熱褲上陣,更首度初試啼聲,一同合唱由組合糖兄妹成員糖兄製作的主題曲。而MV中除了有她們的錄音片段,更加插了外景花絮片,充滿視聽享受。


劉穎鏇表示:「其實首歌係超級短同簡單,每人只係唱一句英文歌詞,想帶出開心嘅感覺,因為拍攝時,佢哋話會搵人作歌For我哋個節目,麥美恩就提議不如我哋唱啦,當時以為係講笑,點知諾懿哥同導演好認真咁聽咗呢個意見,聽落都ok嘅,我第一次錄音真係好開心。」而麥美恩就話:「我都係隨口講不如搵我哋唱啦,點知真係撮成咗呢件事,唔好意思拖咗佢哋落水,我哋唔使特別練歌,因為都係首輕快歌曲。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!