掃呢頁CODE去手機

2022年6月20日 星期一

譚凱琪:譚凱琪演恐怖人妻「奸」上位 感激老公做最強後盾 #譚凱琪

藝人譚凱琪(Zoie)破格變「奸」引起熱話,然而這個現實生活中的幸福人妻,獲丈夫支持繼續追夢,對方更全力照顧家庭。談到以往情路上起跌,她直言曾試過因猜 ...






藝人譚凱琪(Zoie)破格變「奸」引起熱話,然而這個現實生活中的幸福人妻,獲丈夫支持繼續追夢,對方更全力照顧家庭。談到以往情路上起跌,她直言曾試過因猜疑完全喪失自我,如今懂得惜福感恩。


Zoie產後約5個月,復工接拍無綫熱播劇《十八年後的終極告白2.0》,並一改以往戲路變得深謀遠慮,死前一刻依然與「丈夫」譚俊彥(Shaun )鬥智鬥力!她感激今次團隊的幫忙:「個劇本好完整,加上Shaun同陳山聰嘅幫忙,佢哋好專業,令我好容易投入,只係產前已經休息咗年幾,拍攝時又要兼顧家庭,好似冇晒記性咁,自己忟自己,驚阻人收工嘛。(嚟緊想再挑戰啲乜?)專業人員,或者好粗鄙咁去演喜劇,應該都有啲難度。」


劇內感情路非一般,現實生活中Zoie與丈夫卻相當恩愛。問到她最欣賞對方甚麼,她坦言﹕「佢份人好踏實,冇乜花言巧語,同佢相處舒服。佢所有嘢都係以我好為出發點,咁樣已經夠嘞。(以前拍拖冇乜試過互相猜忌?)細個嗰時拍拖,都會成日猜測對方嘅,但與此同時就發覺冇咗自己,唔健康之餘亦浪費光陰,搞到成個人好攰。當時我就同自己講,點都要揀個值得信任嘅人。」


對於太太繼續拍戲追夢,Zoie丈夫不單全力支持,更幫手照顧屋企﹕「我拍完套劇之後,發現囡囡好黐爸爸,例如陪瞓、半夜餵奶咁,囡囡都一定要爸爸,但我又唔會呷醋,一嚟想囡囡多啲人錫,二嚟我老公除咗工作外,真係將所有時間花喺囡囡身上。」囡囡甫開聲說話便叫爸爸,樣子更加如父親一般,Zoie笑說:「所以老公咪更加緊佢囉。」


問到有否打算再追B,Zoie表示未有認真與丈夫討論,一齊聽從天意﹕「好多人叫我追多個陪囡囡,我就諗如果真係嘅話,就唔好隔太耐嘞,驚冇耐力再湊小朋友,但我覺得如果追唔到都有其他嘅辦法,好似帶囡囡多啲同同齡小朋友玩,佢都未見個山聰個仔,佢兩個差幾個月咋。」


髮型﹕Jamie@Hair
化妝﹕Henry Lee

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!