掃呢頁CODE去手機

2022年6月20日 星期一

貧窮限制想像|方紹聰由「二打六」做到變監製:當初C君都懷疑我 #C君 #方紹聰

奶仔由藝員升至主持都未算誇,最近還升任監製,主理他的J2節目《貧窮限制想像》。他接受《香港01》訪問時表示,節目主打由「屋邨仔」的他體驗奢華生活,與以 ...






奶仔由藝員升至主持都未算誇,最近還升任監製,主理他的J2節目《貧窮限制想像》。他接受《香港01》訪問時表示,節目主打由「屋邨仔」的他體驗奢華生活,與以往明珠台播出的節目本質上不一樣,他說:「主持可能本身就有啲錢,佢哋介紹嘅時候又未必講到普羅大眾感受,如果由我奶仔去食就係唔識食嘅,反而個嘉賓可以教我去食,從而令觀眾可以更加貼地去感受呢啲奢華生活。呢條橋都係我同一班幕後精英一齊度出嚟。」

他之所以能「升任」監製,其實背後多得J2台節目創意總監C君(鄭詩君)賞識和發掘,自謙是「創意看更」的C君在早前接受《香港01》專訪時,就解釋過搵奶仔的決定,C君說:「所以咪點解搵奶仔!奶仔佢當然唔係一個富翁,所以佢見到呢啲嘢嘅時間,會覺得原來有人係咁生活!」搵奶仔「睇場」做監製,好大原因是他夠貼地。

奶仔表示,今次是他第一次做節目監製,對他挑戰極大之餘也是一個新嘗試,幸而得到不少幕後人員幫手才可以順利完成拍攝,「好多謝C君好大膽畀我做監製,當然呢個節目都係雙監製,有一位朋友叫阿Jan,佢一直都喺唔同電視台做過好多節目監製,我都要好多謝佢。」

他自言,做監製與做藝人,最大的分別是做藝人或者做主持只需要事前準備功夫做好,準時埋位就可以,但是做監製就是兼顧台前幕後所有事。他說:「希望想做一個奶仔想做嘅節目,唔夠膽會比其他節目好,但係希望係我自己能夠展示畀觀眾睇嘅作品。仲有後期graphic、CG,所以今次我學咗好多唔係一個幕前藝人學到嘅嘢,呢啲知識對我自己做幕前演出都有好大幫助,會令到表演更立體同埋全面。」

奶仔表示不甘於只做一個演員,對他來說有更多目標去實踐,「講真30幾歲,就咁做一個演員係唔夠嘅,再加上我同何廣沛、郭子豪做咗個食腦Channel同埋工作室。我覺得呢次做監製嘅經驗幫到我再去做工作室。一開始C君都驚訝奶仔話自己做監製,得唔得呢,我諗佢一開始都係保留同懷疑,後來知我有幕後團隊幫手再加埋睇咗試片,佢先有信心。」

「美麗姐」與奶仔十足十餅印,「美麗姐」亦都好健談。


華倫一邊落淚一邊自彈自唱《憑着愛》自勉,不少觀眾表示被奶仔的深情打動。(影片截圖)


奶仔方紹聰憑《野外步出》成功入屋,同過唔少女神合作,羨慕死隔籬。


奶仔方紹聰憑《野外步出》成功入屋,同過唔少女神合作,羨慕死隔籬。


奶仔方紹聰呢幕喊戲相當有感情,網民亦看得投入。


奶仔方紹聰為咗演好道士呢個角色,直頭係去咗學破地獄。


奶仔方紹聰仔演過唔少變態角色,有「御用變態佬」稱號。


奶仔方紹聰為咗演好道士呢個角色,直頭係去咗學破地獄。


憑着2018年《特技人》火人一角,奶仔表示觀眾終於知道方紹聰這個名字。(網上圖片)


奶仔加入TVB至今已經12年,出演超過二百部劇集做盡劇中小角色。(陳順禎攝)


奶仔仲當場流下男兒淚!(IG@snow711)


奶仔仲當場流下男兒淚!(IG@snow711)


另一個高拋滑梯,奶仔試玩完解釋,江嘉敏一聽嚇到發呆。(節目截圖)


奶仔演技備受矚目!(IG圖片/@milksonfong)


奶仔與Lokman!(受訪者提供)


奶仔呢一幕,同秦沛在《癲佬正傳》中的演出有異曲同工之妙。(電視截圖)


奶仔呢一幕,同秦沛在《癲佬正傳》中的演出有異曲同工之妙。(電視截圖)


奶仔就睇得好開!(IG圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!