掃呢頁CODE去手機

2022年6月20日 星期一

古巨基:神還原古巨基舞步!Kuson盡得爸爸王者風範十足「倒模基仔」 #古巨基 #基仔

今日(19日)父親節,唔少藝人都盡顯孝心出招冧老竇,一班年紀小小嘅星二代生力軍都唔輸蝕,落足心機氹爸爸歡心。其中歌手古巨基囝囝Kuson遺傳爸爸嘅音樂 ...






今日(19日)父親節,唔少藝人都盡顯孝心出招冧老竇,一班年紀小小嘅星二代生力軍都唔輸蝕,落足心機氹爸爸歡心。其中歌手古巨基囝囝Kuson遺傳爸爸嘅音樂基因,唔單止唱得兩嘴兼識打鼓,就連跳舞都一樣咁出色,見Kuson戴上墨鏡,左搖右擺再嚟個定格Chok甫,其實Kuson跳緊嘅係韓國歌手PSY當年嘅神曲之一《Gentleman》,Kuson一邊跳基仔就喺鏡頭後配唱,值得一提嘅係,當年基仔都喺演唱會跳過PSY嘅經典舞步,依家Kuson簡直盡得爸爸嘅舞台王者風範,十足「小巨基」一樣。


基仔即忍唔住大讚:「兩歲半的Kuson,今年給我的父親節禮物,是跳舞!哇咕哇咕Gentleman!這個小朋友最近超鍾意跳舞,看他每天在練習在跳,我決定等他再大一點,一定陪他去報名親子跳舞班!古晋匡和我的第三個父親節,深深體會到作為父母看到孩子健康活潑善良就是最大安慰,戴上黑超仲要有EndPose真係頂佢唔順咁盞鬼,父親節快樂。」佢又晒出囝囝第一次同佢講「Happy Papa Day」嘅片段,見佢冧到即時肉緊錫向Kuson,又開心表示:「第三個父親節,你第一次懂得給我說『Happy PaPa Day』,你第一次給我學寫『I LOVE U』(最底那句是Kuson 親手畫寫的喔),我心裏又暖又感動又笑又有點眼紅紅。多謝你,我的兒子,你為我和媽媽帶來了很多很多。」


另邊廂,鄭嘉穎嘅兩個囝囝都有所表示,大仔Rafael同細仔Yannick齊齊畫畫獻技,其中Rafael用當年初出世時同爸爸嘅合照作為籃本,喺媽媽陳凱琳嘅協助下,重新繪製填色,將合照化成畫作,百分百還原父子溫馨畫面,畫得唯肖唯妙,完全睇唔出係幾歲人仔嘅出品,藝術天分相當出眾。至於細仔Yannick送上嘅插畫,簡直堪稱「落手落腳」用心之作,事關佢上色時又出手又出腳當畫筆,雖然過程混亂,搞到全身都係顏料,但成品嘅顏色混搭又出乎意料好睇,似乎兩個囝囝都充滿藝術觸覺,大仔行寫實人像畫路線,細仔就擅長抽象視覺派,各有千秋。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!