掃呢頁CODE去手機

2022年7月10日 星期日

Anson Lo「教主誕」引逾千粉絲打卡 自揭中學秘史從唔覺自己靚仔 #Anson Lo #盧瀚霆

有粉絲問AnsonLo是否中學已經咁靚仔,AnsonLo笑指:「呢個問題好難答......我又冇覺得自己好靚仔。」不過他透露中學時期比較貪靚,每朝一定 ...






有粉絲問Anson Lo是否中學已經咁靚仔,Anson Lo笑指:「呢個問題好難答......我又冇覺得自己好靚仔。」不過他透露中學時期比較貪靚,每朝一定要將瀏海吹直至完美無瑕才上學。他又指喜歡做班長、中文科長等職位。

Anson Lo透露,最深刻的舞台經驗是去年MIRROR的九展Star Hall騷,「服裝上我有露腰,好大膽啦,而家我諗返都發覺自己點解會有咁呢個膽量去駕馭呢個造型。如果而家俾我再揀,我都未必會想着嗰件衫。」他又透露今年一定會出一隻慢歌,新歌現正製作中。

點擊睇上周教主誕盛況:

拍完照便盡快離開 (葉志明攝)


警方亦呼籲在場的粉絲不要聚集,(葉志明攝)


尖沙咀碼頭的人數實在太多 (葉志明攝)


今日整天警方都不時在現場維持秩序 (葉志明攝)


因為另一「打卡」點中環的摩天輪營業時間已到,所以不少人乘坐天星小輪回到九龍 (葉志明攝)


尖沙咀碼頭的人潮沒有因此而減少,(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!