掃呢頁CODE去手機

2022年7月10日 星期日

連詩雅:連詩雅搞婚禮預咗有磨擦 阿媽講明唔畀同居試婚 #連詩雅

藝人連詩雅(Shiga)今日(10日)在新蒲崗出席《MIKIKI•SummerSkycation》揭幕禮。Shiga的未婚夫陳家樂最近返到內地拍戲搵老 ...






藝人連詩雅(Shiga) 今日(10日)在新蒲崗出席《MIKIKI •Summer Skycation 》揭幕禮。Shiga的未婚夫陳家樂最近返到內地拍戲搵老婆本,她便要擔當起「母職」到男友家照顧其愛犬,準人妻被問到可希望生BB做媽媽?她說:「唔會咁快啦,因為婚期都未有,同埋處理婚禮都需要好多精力,見朋友處理婚禮仲會有磨擦。」


問到她籌備婚禮可有磨擦?她說:「佢依家唔喺香港,所以都未傾到,坦白講兩個人一齊就唔會冇磨擦,不過,我哋都搵到一個健康方法,冷靜去解決,同埋我哋都係唔鍾意衝突,見開始有磨擦,就會冷靜咗先再去傾。」


可會同居試婚減少婚後一齊的生活問題?她說:「因為我媽咪唔鍾意,得我一個女,唔想我結婚之前同居,所以好多人都唔信我咁多年來都冇同居過。但係媽咪都係一個好開明嘅人,情侶之間去對方屋企、旅行佢都會諒解,只係一齊住就唔得。」


家樂在內地工作預計逗留兩三個月,她指惟有靠視像保持見面:「因為都唔第一次要分隔,平時大家都會約埋一齊視像食飯或者一齊同步睇戲。」笑問兩人可會相約一齊「鴛鴦戲水」?她說:「梗係唔會啦,呢個網絡世界你拎住個電話去沖涼,除咗對方,唔知會有幾多百萬人會喺大氣電波睇到,所以真係危險,就唔好喇。」


講到她的師妹邢慧敏成為熱門候選港姐,她說:「戥佢好開心,雖然同佢唔算非常熟,但覺得佢係一個好有愛心嘅女仔,希望佢好好享受比賽,對自己有信心,笑多啲。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!