掃呢頁CODE去手機

2022年7月10日 星期日

炎明熹拍節目怕醜到唔敢望人 王祖藍認內地名額制限制新生代發展 #炎明熹 #王祖藍

王祖藍自言北上11年,已經歷了內地影視圈三個年代,他說:「我啱啱嚟嘅時候,電視綜藝節目發展最旺盛嘅時候,由《百變大咖秀》、《奔跑吧兄弟》......第 ...






王祖藍自言北上11年,已經歷了內地影視圈三個年代,他說:「我啱啱嚟嘅時候,電視綜藝節目發展最旺盛嘅時候,由《百變大咖秀》、《奔跑吧兄弟》......第二個年代係視頻平台開始發展嘅時候,由電視台去到互聯網平台;第三個年代係最近大家都好興嘅短視頻平台同直播平台。」

王祖藍認為近年內地和香港觀眾無法在節目上找到共鳴、同根同源的感覺,他說:「從某一個年代開始我哋冇同步啦。以前港劇我哋一睇呢,內地追得好快嘅。但後尾視頻平台開始買獨家,咁咪少咗化學作用、少咗一齊睇嘅影響囉。」故此他鼓勵製作更多中港合辦的節目,以及身體力行,帶領炎明熹、曾比特等香港新一代藝人返內地亮相,「(佢哋)又滋潤返香港香港娛樂圈嘅土壤。」

王祖藍稱讚炎明熹和曾比特是香港驕傲:「我覺得好驕傲,無論係Mike曾比特,佢喺舞台上有好獨特嘅魅力、自信;Gigi嘅唱功,一個咁細個嘅小朋友,可以有咁細膩嘅演唱水準,今次令好多內地朋友刮目相看。」

炎明熹則指,由於父母分別是汕尾人和北京人,故很快適應內地文化,她說:「我覺得都冇乜偏差,因為可能細細個都同佢哋已經交流過,好多嘢都習慣晒,唔會有覺得奇怪嘅地方。今次係我第一次嚟長沙,我覺得非常開心,如果問我有冇唔適應嘅地方,完全冇。我覺得目前為止遇到嘅所有人都係好Nice好友善,笑臉迎人,所以我覺得係好有人情味嘅感覺。」

炎明熹形容自己內向和慢熱,拍攝期間曾因拍醜不敢望人,她說:「一開始我見到大家嘅時候係唔知點樣反應,我又驚自己一嚟到嚇親大家,然後就收收埋埋。」多得長輩鼓勵下她才學會放鬆,更豎起手指公讚大家都非常友善。

談到香港娛樂文化影響力是否衰退,王祖藍認為過往內地名額制限制香港新生代藝人北上發展,但隨住社會變遷,如今不少香港人已加入內地影視圈,他說:「《長津湖》三個導演、有兩個導演都來自香港人,徐克同林超賢,只不過佢發光地方唔同咗。」王祖藍透露今年已將公司設址於廣州,未來計劃為香港和內地兩地拍節目。

另一邊廂的阿Lo亦不認同港樂正在衰退,而是歌迷由買碟轉向至網絡、串流平台聽歌,加劇競爭,他說:「唔係因為港樂、或者某一種音樂退化,而係只不過大家喺大海度。以前你喺水池見到一兩條魚,你覺得條魚好大,但當你見喺海見到魚嘅時候,(會覺得)咁細條。」

點擊睇林子祥《聲生不息》舞台懷念梅艷芳、張國榮等故友:

林子祥獲邀細訴香港樂壇由七十年代至現在的變遷。(TVB)


原來當年阿Lam係跟住許冠傑同羅文等人嘅歌去學粵語咬字。(TVB)


原來當年阿Lam係跟住許冠傑同羅文等人嘅歌去學粵語咬字。(TVB)


原來當年阿Lam係跟住許冠傑同羅文等人嘅歌去學粵語咬字。(TVB)


阿Lam當年首創四面台舞台形式。(TVB)


阿Lam當年首創四面台舞台形式。(TVB)


阿Lam當年首創四面台舞台形式。(TVB)


阿Lam好記得小鳳姐當年開咗超過40場演唱會。(TVB)


四大天王。(TVB)


阿Lam難忘昔日歌星好友。(TVB)


阿Lam難忘昔日歌星好友。(TVB)


阿Lam難忘昔日歌星好友。(TVB)


阿Lam同Sally真係太恩愛了。(TVB)


Gigi喺無綫下周日播出嘅《聲生不息》最終回將大放洋蔥,無綫當晚播放嘅仲會係足本版。 (TVB)


Gigi喺無綫下周日播出嘅《聲生不息》最終回將大放洋蔥,無綫當晚播放嘅仲會係足本版。 (TVB)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!