掃呢頁CODE去手機

2022年7月28日 星期四

陳山聰:《獎門人》無罩式錄影︱陳山聰收工確診 黃智雯抹嘴高風險 #陳山聰 #黃智雯

無綫總經理曾志偉率領的節目《開心無敵獎門人》昨晚(27日)進行錄影,陳山聰、袁偉豪、黃智雯都有份參與,無奈錄影完畢山聰感覺身體不適,進行快測後發現「中 ...






無綫總經理曾志偉率領的節目《開心無敵獎門人》昨晚(27日)進行錄影,陳山聰、袁偉豪、黃智雯都有份參與,無奈錄影完畢山聰感覺身體不適,進行快測後發現「中招」,而各緊密接觸者都有接通知即時做快測,全都冇事。山聰現居家隔離,幸好2歲兒子並沒受感染。而《獎門人》今晚(28日)仍然「無罩式」繼續錄影。


藝人陳山聰、袁偉豪、黃智雯、胡蓓蔚、胡諾言昨晚(27日)組成「Crazy Runner隊」為節目《開心無敵獎門人》進行錄影,同場的還有《愛‧回家之開心速遞》演員滕麗名、呂慧儀、單立文、蘇韻姿,主持曾志偉、錢嘉樂、阮兆祥及麥美恩,眾人於現場大玩遊戲,期間山聰搞到嘴邊食物,要智雯及豹嫂幫他抹嘴。而胡諾言及山聰更玩到倒頭大翻,相當落力。


不過,節目錄影完畢後山聰開始發現身體不適,在家進行快速檢測後發現確診,由於錄影時全場藝人均沒有戴上口罩,故都屬緊密接觸者,而「中招」的山聰接受東網獨家訪問時,坦言前日錄影前,因為他要拍攝劇集《美麗戰場》,所以朝早及下午開工前已先後做了2次快測,2次都冇事,他說:「係玩完《獎門人》後返到屋企,開始覺得有啲喉嚨痛,我再做快測先知中招,依家情況OK,居家隔離中,正面面對。(阿仔冇事?)我個房有獨立洗手間,阿仔同工人姐姐我哋都密切留意住,佢哋都冇病徵,我表哥係醫生,所以都有問佢意見,佢有教我哋點處理,我哋喺房封閉式7日,咁就應該好快好番。」問到知否在甚麼時候感染時,他說:「一定唔會喺獎門人度中,因為唔會玩完即刻中,尋晚返到屋企工人姐姐都瞓咗覺,我哋都叫佢起身即刻做快測。」他又指自己有咳嗽和喉嚨痛病徵。


至於同場「兄弟姊妹」,他亦有即時通知他們做快測,全部都冇事,他說:「佢哋CHECK晒冇事,大家可以放心。」袁偉豪、黃智雯受訪時均表示已做快測沒事,袁偉豪說:「我尋晚做咗一次,咁今日都去咗做核酸,暫時都冇嘢,呢幾日都會留意住。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!