掃呢頁CODE去手機

2022年7月28日 星期四

王祖藍:否認不和︱王祖藍鍾意到C君不得了 避談與女高層鬧翻 #C君 #王祖藍

藝人王祖藍早前被指已辭去無綫首席創意官一職,他今晚(28日)為無綫節目《開心無敵獎門人》錄影,被追問現於TVB的職銜時,明顯有所避忌,不肯正面回答,只 ...






藝人王祖藍早前被指已辭去無綫首席創意官一職,他今晚(28日)為無綫節目《開心無敵獎門人》錄影,被追問現於TVB的職銜時,明顯有所避忌,不肯正面回答,只說:「我流住TVB嘅血,今日係獎老。(咁平時呢?)平時係老公。」至於跟TVB的關係?他說:「唔OK都唔會返嚟,依家曾志偉最大,我同佢OK就OK喇!(好似同啲女高層有拗撬?)男人唔講呢啲嘢啦,TVB個個女高層都係靚女。」之前有指祖藍與J2台創意總監C君不和,祖藍則說:「鍾意到不得了,亂講!我哋都有就呢件事傾過,都唔知邊個搞到咁。」


至於有指他因意興闌珊,所以先拉隊返大陸發展,祖藍就說:「我返去做《聲生不息》同埋同老婆都有個節目;如果TVB有任何內地嘢要幫手,我一定會服務總經理。」


之前有指祖藍搞《聲生不息》,冇收酬金?他則指收入並非自己最大考慮,沒否認「零酬」:「最緊要不是收入係收鑊,返到嚟好多人同我講睇咗呢個節目,有啲仲一家大細一齊咁講,話幾代人因為睇呢個節目而有溝通,同埋炎明熹、曾比特以及一班幕後上去,台前後幕都好似脫胎換骨咗,呢啲都比起收入更緊要。」對於無綫股價跌,祖藍則搞笑說:「大家有錢就買起佢。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!