掃呢頁CODE去手機

2022年7月28日 星期四

黃智雯拍緊劇都想睇MIRROR演唱會:有機會都希望入場 #MIRROR #黃智雯

MIRROR紅館演唱會的舞台機關安全成疑,曾參演舞台劇的Mandy說自己踏足的演出場地未有複雜的機關,但亦會用三日時間踩台熟習環境:「佢哋嘅複雜程度會 ...






MIRROR紅館演唱會的舞台機關安全成疑,曾參演舞台劇的Mandy說自己踏足的演出場地未有複雜的機關,但亦會用三日時間踩台熟習環境:「佢哋嘅複雜程度會比我哋更多,好多機關,場地都比較大…排舞台劇就兩到三個月嘅排練,所有走位都熟練咗,真係入台就三日時間,要即時記住啲走位。」她續指每次做現場表演難免有執生位,但未至於發生意外:「因為涉及到一啲動作,有小小maybe會有危機嘅話都會盡量溝通,希望可以排練多幾次。因為又要記歌詞、台詞、走位、舞步,要好熟練整個流程,我先會有信心。」

Mandy又以台慶為例,如果要作高難度演出,她會向導演要求排練多幾次:「好多時可能要吊威也,或者做一啲舞蹈動作,我真係要同導演講需要足夠時間踩台,我好驚自己唔夠信心,因為現場做live時會再緊張啲,我自己要求盡量做多幾次rehearsal。」至於會否入場支持12子,Mandy笑言:「我要開工忙住開劇,當然有機會都希望入場,而家睇番online都有好多相同片睇到。」

Mandy、陳山聰、胡蓓蔚、胡諾言以及袁偉豪組成「Crazy Runner隊」。(葉志明攝)


Mandy、陳山聰、胡蓓蔚、胡諾言以及袁偉豪組成「Crazy Runner隊」。(葉志明攝)


Mandy為節目《開心無敵獎門人》錄影。(葉志明攝)


Mandy為節目《開心無敵獎門人》錄影。(葉志明攝)


Mandy為節目《開心無敵獎門人》錄影。(葉志明攝)


Mandy為節目《開心無敵獎門人》錄影。(葉志明攝)


Mandy為節目《開心無敵獎門人》錄影。(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!