掃呢頁CODE去手機

2022年7月28日 星期四

姚焯菲:姚焯菲新歌點擊破百萬 鍾柔美準備考DSE攰爆 #姚焯菲 #鍾柔美

「聲夢幫」姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)及張馳豪出席商場活動,吸引大批粉絲撐場,期間還高舉偶像名牌吶喊,當中以Chantel粉絲最多,場 ...






「聲夢幫」姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)及張馳豪出席商場活動,吸引大批粉絲撐場,期間還高舉偶像名牌吶喊,當中以Chantel粉絲最多,場面熱鬧。兩女透露已很久沒有合體進行商演,故見到那麼多粉絲支持很開心,正在放暑假的Chantel表示近日忙於宣傳新歌《#BFF》,該曲於網上更有逾100萬點擊,Chantel當然飲得杯落,她說:「我希望聽過首歌嘅人會畀我感動到。」Yumi亦落力為好姊妹Sell歌,指該曲圍繞朋友,當收聲時會想起與好朋友的回憶,問到何時輪到她出新歌?Yumi表示正在籌備中,故亦相當期待,見她一臉倦容,原來是剛放學便匆匆趕來活動:「我仲未放暑假,8月頭先放得,因為9月升中五,依家日日都要返學補課準備DSE考試。(咁咪錯失好多搵錢機會?)如果放學有時間趕到就做。」


談到《聲夢傳奇2》,問到兩女可有心水?Chantel及Yumi即你眼望我眼,表示有留意,但卻說不出心水學員,問到可有對某些學員印象較深?Chantel才表示:「我哋有教過Nicole,因為有一日同Yumi、Windy去睇佢排舞,林二汶老師叫我哋幫手,教吓佢啲表情同畀下貼士要留意啲乜嘢。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!